۰
به مناسبت دهه كرامت؛

تفریح سالم، عاملی موثر در نشاط و افزایش سلامت اجتماعی جامعه است/ برگزاری همزمان دو تور فرهنگی و گردشگری در بخش مرکزی خاش

بخشدار مركزي خاش گفت: تفریح سالم، عاملی موثر در نشاط و افزایش سلامت اجتماعی جامعه است و به ایفای نقش بهتر افراد در جامعه و افزایش بهره وری کمک شایانی می کند.
 تفریح سالم، عاملی موثر در نشاط و افزایش سلامت اجتماعی جامعه است/ برگزاری همزمان دو تور فرهنگی و گردشگری در بخش مرکزی خاش
مجتبي شجاعي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: همزمان با دهه كرامت 2 تور  فرهنگی گردشگری به ترتیب ویژه دانش آموزان نخبه فرهنگی و علمی بخش مرکزی در منطقه گردشگری سنگان و نيز دانش آموزان دختر فرزند شهید در روستای گردشگری کولکو برگزار و دختران شرکت کننده علاوه بر گردش و بازدید از ظرفیتهای گردشگری بخش مرکزی خاش، تجربیات فرهنگی و خلاقیت های خود را به اشتراک گذاشتند.
 
وی گفت: این دو برنامه به همت فرمانداری، بخشداری مرکزی، آموزش و پرورش خاش، بنیاد شهید خاش و دهیاری ها و شوراهای اسلامی کولکو و دروک در بخش مرکزی خاش در فضایی مفرح و آب و هوایی مطلوب برگزار شد.
 
شجاعي ادامه داد: پاسداشت دهه كرامت و هفته دختر به دلیل سهم بالا و مهم دختران از بافت جمعیتی جامعه و نقش جایگاه آنان در فرهنگ عمومی کشور از سوی نهادهای قانون گذار بالادستی برای تکریم این عناصر پویایی اجتماعی صورت گرفته است.
 
وي اذعان كرد: سطح و سهم  مشارکت بانوان و دختران کشور در مسایل مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، علمی و غيره با رعایت اعتقادات و باورهای دینی و اجتماعی در دوران پس از انقلاب اسلامی  نسبت به دوران پیش از انقلاب ، بسیار متفاوت و بی نظیر است.
 
بخشدار مركزي خاش اظهار كرد: سهم بسیاری از پیشرفتهای کشور متوجه حضور بانوان و بستری است که در جمهوری اسلامی فراهم شده و طی سالیان گذشته مکرر تکامل یافته به گونه ای که  در ساليان اخير  بانوان بسیار پررنگ تر در عرصه های مختلف و متنوع و مدیریتی نقش آفرینی كرده اند و حتی در انتخابات اخیر بانوان بیشترین تمایل برای مشارکت در انتخابات به عنوان کاندیداها را داشتند که بخش مرکزی خاش با ۳۴۷ کاندید در بین بخشهای کشور رتبه نخست کاندیداهای خانم را به خود اختصاص داد.
 
انتهاي پيام/
 
 
پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۲
کد مطلب: 440362
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *