۰
امام جمعه موقت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

تحريم هاي جديد نقض آشكار روح و متن برجام است/ دهه کرامت فرصت مناسب جهت ترویج فرهنگ رضوی است

امام جمعه موقت شهرستان خاش گفت: تحريم هاي جديد نقض آشكار روح و متن برجام است و آمریکا با تحریم‌های گذشته چه غلطی کرد که می‌خواهد با تحریم مادر کند.
تحريم هاي جديد نقض آشكار روح و متن برجام است/ دهه کرامت فرصت مناسب جهت ترویج فرهنگ رضوی است
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، حجت الاسلام عليرضا نوري در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با تاكيد بر رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: پروردگار متعال در قرآن به انسان هاي با تقوا و با ايمان وعده داده است كه در آخرت رستگار و به بهشت برين خواهند رفت.
 
وي با بيان اينكه تقواي الهي راهگشار است و انسان را به سوي بهشت هدايت مي كند، تصريح گرد: انسان هاي با تقوا و پرهيزگار به دليل دوري جستن از لهو و لعب، صاحب نعمات بهشتي مي شوند و در جايگاه والايي در بهشت برين قرار ميگيرند.
 
وي با اشاره به تحريم هاي جديد آمريكا عليه ايران اسلامي، گفت:  مسئولان ضروري است كه نسبت به تحریم های جدید استكبار جهاني واكنش  و برخورد قاطع داشته باشند.
 
حجت الاسلام نوري بيان كرد: مسئولان بدانند كه استكبار جهاني هرگز قابل مذاکره و سازش نیست؛ تنها راه پاسخگویی به قلدرها، درشتی کردن و بلکه خرد کردن گردن آنان است و این دیدگاه دين مبين اسلام در مقابله با دشمن است.
 
وي خاطرنشان كرد: استكبار جهاني هميشه به دنبال تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استٰ و آمريكا از قدرت و عظمت سپاه در منطقه هراس دارد اما باید بداند که ایران اسلامی هرگز در برابر تحریم های قبل و جدید سر تعظیم فرود نمی‌آوریم و آمریکا هر غلطی می خواهد انجام دهد.
 
امام جمعه موقت شهرستان خاش بيان كرد: سپاه نیروی انقلابی، ولایی و جهادی کشور است و ملت ایران از سپاه حمایت خواهند كرد.
 
وي گفت: بد عهدی، ظلم و جنایت های سران کشو آمریکا پایان ناپذیر بوده و ملت ایران قریب به چهار دهه است که نسبت به عملکرد آنها بی اعتماد هستند.
 
وي بیان کرد: ایران همواره بر پایه اصول و برنامه های هدفمند خود در دفاع از حقوق ملت گام برداشته و اعتماد کشور اسلامی ایران بر دنیا نمایان است.
 
حجت الاسلام نوري افزود: نظام اسلامی ایران بر پایه اجرای عدالت، مهرورزی و رعایت حقوق انسانها شکل گرفته و فعالیت صورت گرفته از سوی ایران همواره در راستای تکریم بشریت نهادینه شده است.
 
امام جمعه موقت شهرستان خاش تاکید کرد: دولتمردان فریب وعده های دروغین آمریکا و غرب را نخورند زیرا آنها در کمال بی شرمی به راحتی به ملتهای مظلوم تجاوز کرده و ظلم و ستم روا می دارند و در 38 سال از عمر با برکت نظام اسلامی ایران بدترین ظلم و تهدید و تحریم را در حق ملت بزرگ ایران داشته اند.
 
وی همچنین ظلم و جنایت اسرائیلی ها را در سرزمین مقدس فلسطین محکوم کرد و گفت: اقدامات تحریک آمیز رژیم غاصب صهیونیستی در بستن درهای مسجد الاقصی و نصب درهای الکترونیکی بر دروازه های آن،‌ خشم مسلمانان را برانگیخته است.
 
وي با اشاره به فرا رسيدن دهه كرامت، گفت: اين دهه فرصت بي نظير و مغتنمي جهت نشر معارف ديني است و بايد از اين ايام جهت ترویج فرهنگ رضوی بيش از پيش تلاش كنيم.
 
حجت الاسلام نوري اذعان كرد: دهه كرامت فرصت طلايي جهت نشر معارف ديني است و و باید زندگی حضرت معصومه (س) به عنوان بانویی نمونه و الگو مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد و زندگی موفق ایشان به عنوان الگوی همه دختران و زنان جامعه ما قرار گیرد.
 
وي با اشاره به گرامیداشت سالگرد برگزاری نخستین نماز جمعه در کشور، تصريح کرد: نماز جمعه حج مساکین بوده و در این محل با شکل گیری اجتماع بزرگ مسلمانان در خصوص مباحث وحدت مطالب لازم عنوان و ریسمان اتحاد و یکپارچگی امت اسلام با حضور در صف های مستحکم نماز جمعه قوت می یابد.
 
حجت الاسلام نوري اظهار كرد: کارهای سیاسی، اجتماعی، وحدت و غيره  بر عهده ائمه جمعه در سراسر ايران اسلامي است و به گفته رهبر انقلاب نماز جمعه پایگاه فرهنگی و سیاسی کشور هستند.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب: 440390
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *