۰
امام جمعه اهل سنت مسجد امام حسین (ع) خاش:

ایران هرگز اجازه بازدید از تسلیحات نظامی را به هیچ کشوری نمی‌دهد/ توان نظامی کشور، دشمن را زمین‌گیر کرده است

امام جمعه اهل سنت مسجد امام حسین (ع) شهرستان خاش گفت: ایران هرگز اجازه بازدید از تسلیحات نظامی را به هیچ کشوری نمی‌دهد و تسلیحات و توان موشکی ایران قابل منازعه و معامله نیست.
ایران هرگز اجازه بازدید از تسلیحات نظامی را به هیچ کشوری نمی‌دهد/ توان نظامی کشور، دشمن را زمین‌گیر کرده است
مولوي عبدالواحد ريگي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با اشاره به موضوع بازدید از تسلیحات نظامی ایران توسط آمریکا و سازمان ملل، اظهار كرد: در عصركنوني نيروهاي مسلح ايران اسلامي به خوبي مطالبات و فرمايشات رهبري را اجراء و به نمايش گذاشتند تا اگر تهديدي متوجه ايران شد و حمله اي سوي دشمنان صورت گرفت بتوانيم جواب دندان شكني را به ابرقدرت هاي ظالم بدهيم.
 
وي با بيان اينكه اگر دشمن ما را تهديد مي كند بايد در خاك خودش زمين گير كنيم، گفت: در مورد بازديد از تسليحات نظامي برگرفته از آيات قرآن كريم است به طوري كه پروردگار متعال در سوره آل عمران به مومنان خطاب می کنند اجازه ندهید دشمنان به راز هایتان پی ببرند چرا كه با دانستن رازهایتان نقشه نابودی برایتان ترسیم خواهند کرد.
 
مولوي ريگي با بيان اينكه مردم ايران اسلامي همواره خواستار تقويت توان نظامي كشور و اقتدار موشكي هستند، گفت: كشور ايران اسلامي هرگز اجازه بازديد از تسليحات نظامي را به هيچ كشوري نخواهد داد و كشورهاي غربي بايد بدانند كه ايران اسلامي در جهان به يك ابر قدرت واقعي تبديل شده است و هرگز اجازه‌ای برای این بازرسی صادر نمی‌شود.
 
وي با بيان اينكه دفاع بازدارنده و افزايش قدرت نظامي از مطالبات جدي رهبر انقلاب است، تصريح كرد: بايد تجهيزات نظامي روز به روز افزايش پيدا كند و قدرت دفاعي و تسليحات نظامي به جاي برسد كه دشمنان اسلام احساس خطر كند و هيچگاه خيال باطلي را در سر نپروراند.
 
مولوي ريگي با بيان اينكه استكبار جهاني از ساليان بسيار دور در راس دشمنان بوده است، گفت: استكبار جهاني بداند كه با تحریم های جدید، پایگاه های نظامی آنان در فاصله هزار کیلومتری ایران اسلامي، در امان نخواهند بود.
 
وي بيان كرد: آمريكاي جنايتكار با تحريم هاي جديد مي خواهد ايران اسلامي را بر سر ميز مذاكره تسليحاتي بنشاند اما بايد بداند كه  تسلیحات و توان موشکی ایران، هرگز قابل منازعه و معامله نیست.
 
وي با بيان اينكه در ايران اسلامي، موشک‌هایی مانند بالستیک، زلزال، شهاب و غيره در حال پیشرفت است، اذعان كرد: این مسئله سبب نگرانی دشمن اسلام بوده و استكبار جهاني از طريق مختلف، در تلاش برای محدود کردن پیشرفت‌های ايران هستند.
 
مولوي ريگي با بيان اينكه موضوع هسته‌ای حق مسلم ایران است، اظهار كرد: ما هرگز اجازه بازدید از مراکز تسلیحاتی و نظامی را به دشمن نخواهیم داد و همان‌گونه که رهبر انقلاب اسلامي فرمودند تحریم‌ها باید یک‌جا برداشته شود.
 
 
انتهاي پيام/
دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب: 440460
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *