۰
امام جمعه اهل سنت مسجد عشره مبشره خاش:

بمباران اتمی هیروشیما سند رسوایی حقوق بشر آمریکایی است/ مردم ایران هیچ‌گاه ظلم و ستم آمریکا را فراموش نمی‌کنند

امام جمعه اهل سنت مسجد عشره مبشره شهرستان خاش گفت: بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی مانع از فراموش کردن جنایتکاری آمریکا است.
بمباران اتمی هیروشیما سند رسوایی حقوق بشر آمریکایی است/ مردم ایران هیچ‌گاه ظلم و ستم آمریکا را فراموش نمی‌کنند
مولوي يحيي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با اشاره به بمباران اتمی هیروشیما توسط آمریکایی ها، اظهار كرد: استكبار جهاني با شعار طرفداری از حقوق بشر بزرگترین پایمال کننده حقوق انسان‌ها در جهان است و این بمب که برای نخستین بار در آمریکا از سوی دانشمندان آلمانی و دیگر دانشمندان جهان ساخته شد، معادل 20 هزار تن تی ان تی بود.
 
وي بيان كرد: بمباران اتمی هیروشیما را سند رسوایی حقوق بشر آمریکایی بود و جنایات جنگی که در سوریه و یمن در حال وقوع است نمونه بارزی از نقض حقوق بشر بوده اما سازمان‌ها و جوامع بین‌المللی در سکوت کامل به سر می‌برند.
 
مولوي ريگي تصريح كرد: سازمان هاي حقوق بشر چشمان خود را از اقدامات آل‌سعود و حامیان آنها در به خاک و خون کشیدن مردم غیر نظامی و زنان و کودکان بی‌گناه بسته‌اند پس نباید حرف‌های دروغین آنها در خصوص احقاق حقوق بشر در جهان را باور داشت.
 
وي خاطرنشان كرد:‌ کشورهایی که خودشان انواع بمب‌های اتمی را دارند و پایبند به هیچ قانونی نیستند و حتی هیچ پروتکلی را قبول ندارند و هیچ نظارتی را نمی‌پذیرند، ادعا می‌کنند ایران به دنبال بمب هسته‌ای است و به بهانه‌های واهی خود در دنیا جار و جنجال راه می‌اندازند.
 
امام جمعه اهل سنت مسجد عشره مبشره شهرستان خاش اذعان كرد: جناياتي که آمریکا در ژاپن مرتکب شد مربوط به کودکان و زنان و مردان بی گناهی بود که نقشی در جنگ با آمریکا نداشته و نیروی نظامی محسوب نمی شدند و این مسئله عمق بی رحمی و وحشی گری آمریکا را ثابت می کند.
 
وي با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبري در خصوص عدم پایان دشمنی ایران و آمریکا، اظهار كرد: ملت ایران وحشی گری و ددمنشی آمریکا را فراموش نمی کند و جنایاتی که این دولت فاسد در طول تاریخ مرتکب شده اند از اذهان عمومی پاک نمی شود.
 
انتهاي پيام/
يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب: 440634
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *