۰
فرمانده نيروي انتظامي خاش خبر داد:

دستگیری ۷۱ سارق و قاچاقچی طی یک ماه در خاش/ افزایش چشمگیر کشفیات مواد مخدر و سوخت

فرمانده نيروي انتظامي شهرستان خاش گفت: در مدت يك ماه اخير تعداد 22 قاچاقچی و 49 سارق طي عملياتي هاي جداگانه غافلگيرانه و ضربتي در اين شهرستان دستگير و روانه زندان شدند.
دستگیری ۷۱ سارق و قاچاقچی طی یک ماه در خاش/ افزایش چشمگیر کشفیات مواد مخدر و سوخت
سرهنگ دوم احمد ثمره حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تفتان ما اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان خاش در راستاي  جلوگیری از ورود مواد مخدر و مقابله با قاچاقچیان با تلاش شبانه روزی و گشت زنی های هدفمند و کنترل محورهای مواصلاتی در مهر ماه سال جاری موفق به کشف یک تن 177کیلو گرم انواع مواد مخدر و دستگیری 22 قاچاقچی که در مقایسه با مهر ماه سال گذشته از رشدی 203 درصدی برخوردار است.
 
وی بيان كرد: یکی از اولویت های مهم پلیس، مبارزه بی امان با سارقان  است و  انتظامي اين شهرستان با اجرای طرح های ارتقا امنیت اجتماعی در سطح شهرستان موفق به دستگیری 49 سارق در سطح شهرستان خاش در مهر ماه شده است.
 
سرهنگ دوم ثمره حسینی تصریح کرد: به منظور جلوگیری از هدر رفتن سرمایه های ملی، نیروی انتظامی شهرستان موفق به کشف 17 هزار 900 لیتر سوخت قاچاق در مهر ماه شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل دارای رشد 155درصدی می باشد.
 
وي اذعان كرد: در جهت برخورد با رانندگان متخلف پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان در یک ماهه گذشته 109 خودرو و 62 موتورسیکلت را توقیف و روانه پارکینگ کردند.
 
فرمانده نيروي انتظامی شهرستان خاش با بيان اينكه از آنجا که اقدامات پیشگیرانه اجتماعی در قالب کلاس های آموزش همگانی در سطح مدارس و مساجد مقدم بر فعالیت های انتظامی است، اظهار كرد: طی هماهنگی معاونت اجتماعی با حضور کارشناسان انتظامی در مدارس و مساجد اقدامات خوبی انجام شده که سبب خرسندی عموم شهروندان است.
 
انتهای پیام/
شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب: 442073
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *