۰
فرمانده سپاه شهرستان خاش:

شهید فهمیده به دشمن درس عبرت داد/ راهپيمايي ۱۳ آبان مشت محکمی به دهان آمريكاي جنايتكار مي زند

فرمانده سپاه شهرستان خاش گفت: شهید فهمیده به دشمن درس عبرت داد و حرکت بزرگ شهید فهمیده‌ امروز رویش‌هایی چون شهید حججی دارد.
شهید فهمیده به دشمن درس عبرت داد/ راهپيمايي ۱۳ آبان مشت محکمی به دهان آمريكاي جنايتكار مي زند
به گزارش  تفتان ما، سرهنگ پاسدار حسن فضلي در مراسم صبحگاه مشترك دانش آموزان و پدافند غيرعامل شهرستان خاش، با بيان اينكه شهید فهمیده الگوی همه دانش آموزان است، اظهار كرد: زماني كه شما فردی را الگو و سرلوحه خود قرار می‌دهید باید بدانید که این فرد چرا الگو شده و راه‌های الگو شدن را یاد بگیرید و در زندگی پیاده کنید.
 
وي با بيان اينكه شهید فهمیده دانش آموزی با بصیرت و با بینش بود، تصريح كرد: شهيد فهميده جهت دفاع از کشور به مبارزه با دشمن پرداخت و دانش آموزان ايران اسلامي بايد در راستاي توسعه و پیشرفت کشور امثال شهید فهمیده را الگو و اسوه خود قرار دهند.
 
سرهنگ پاسدار فضلي با اشاره به 13 آبان، گفت: مردم ايران اسلامي بار دیگر در روز 13 آبان برای نشان دادن وحدت و انسجام ملی در برابر دشمنانی هم چون آمریکا در راهپیمایی این روز به شکل گسترده حضور خواهند داشت و مشت محكمي بر دهان استكبار جهاني و هم پيمانانش مي زنند.
 

 
وي بيان كرد: یکی از مهمترين ویژگی ها و شاخص هاي دانش آموزان تلاش در عرصه علم و دانش است و لذا در این راه باید تلاش کنند که کشورمان نباید در آینده متکی به بیگانگان باشد.
 
فرمانده سپاه شهرستان خاش با بيان اينكه آمريكاي جنايتكار شيطان بزرگ است، اذعان كرد:  بارها دشمنی و علت خصومت دولت مستکبر و جنايتكار آمریکا با ايران اسلامي به اثبات رسيده و امروز نيز همه جهان به غير قابل اعتماد بودن استكبار جهاني پي برده اند.
 

 
سرهنگ پاسدار فضلي با بيان اينكه شهید فهمیده بهترین الگو برای نسل نوجوان و جوان است زیرا در سن نوجوانی با درک و بصیرت بالا بزرگ ترین کار را انجام داد، اظهار كرد: ملت ايران اسلامي اعم از زن و مرد با هر سليقه، قوميت و مذهبي  پای آرمان های انقلاب نظام و رهبر معظم انقلاب ایستاده اند و در روز 13 آبان با حضور دشمن شكن خود در راهپيمايي پاسخ محكمي به ياوه گويي هاي ترامپ رئيس جمهور آمريكا خواهند.
 
گفتني است؛ در ادامه اين مراسم دانش آموزان با اجراي سرود، تئاتر و قرائت مقاله خشم و انزجار خود را از آمريكاي جنايتكار اعلام كردند.
 

.

.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۵۱
کد مطلب: 442169
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *