۰
در مراسم تجلیل از دانش آموزان مطرح شد:

شکوفا سازی استعداد دانش آموزان، تضمین کننده آینده ایران/ ۳۲۵ دانش آموز ممتاز خاش تجلیل شدند + تصاویر

امام جمعه و رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان خاش گفت: شکوفا سازی استعداد دانش آموزان تضمین کننده آینده ايران اسلامي است و لذا معلمان بايد در اين زمينه از هيچ كوشش و تلاشي دريغ نكنند.
شکوفا سازی استعداد دانش آموزان، تضمین کننده آینده ایران/ ۳۲۵ دانش آموز ممتاز خاش تجلیل شدند + تصاویر
به گزارش  تفتان ما ، حجت الاسلام غلامرضا دهقان در مراسم تجليل از دانش آموزان کوی سازمانی امام حسن مجتبی(ع)، اظهار كرد: راهی که فرزندان پرتلاش این ملت طی می کنند بر مبنای باورها و هدف های  اسلامی استوار بوده که این مسیر ضمانت  کننده ترقی  و اقتدار ایران اسلامی درزمینه  داخلی و خارجی است.
 
وي با بيان اينكه  حضور دانش آموزان در زمینه های  مختلف برای ما غرور آفرین است، تصريح كرد: عزت کشور به داشتن نیروهای خلاق و توانمند وابسته است و این دانش آموزان امید های فردای جامعه هستند.
 
حجت الاسلام دهقان گفت:  آنچه آینده جامعه ما  را می سازد استعدادهای درخشانی است که باید آنها را بشناسیم وبرای شکوفایی آنها تلاش کنیم.
 
 

وي خاطرنشان كرد: راهنمايي و زحمات معلمان باعث رشد و تربيت دانش آموزان مي شود و اين معلمان انسان مي سازند و در عرصه هاي مختلف كشور تاثيرگذار هستند.
 
امام جمعه شهرستان خاش اذعان كرد:معلمان دلسوز و فداكار در شهرستان خاش فعاليت دارند، و تربيت و رشد نسل امروز، سربازان فرداي انقلاب را در عرصه هاي سازندگي تحويل مي دهند و بايد به اين مهم رويكردي ويژه داشته باشيم.
 
 

وي اذعان كرد: معلمان امانت داراني هستند كه انسان ها را امانت داري مي كنند و موفقيت آن ها به دليل عشقي است كه به شغل و حرفه خود دارند و اين قشر زحمتكش و سخت كوش جامعه يكي از خطيرترين وظايفه و رسالت ها را در جامعه برعهده دارند.
 
گفتني است؛ در حاشيه اين مراسم سرود معلم توسط دانش آموزان اجرا و در پايان از 325 دانش آموز برتر توسط تيپ 288 مستقل زرهي اين شهرستان با اهداء كارت هديه به مبلغ يك ميليون ريال تجليل شد.
 
 

 
.

 
.

 
.

 
.

 
.

 
.

 
انتهای پیام/
 
شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب: 442290
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *