۰

برگزاری مراسم روز دانشجو در دانشگاه آزاد واحد خاش

بمناسبت گرامیداشت روز دانشجو مراسم این روز با حضور فرماندار، شهردار، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری، و جمعی از مسئولین و دانشجویان در محل دانشگاه آزاد واحد خاش برگزار گردید.
برگزاری مراسم روز دانشجو در دانشگاه آزاد واحد خاش
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما ،بهناز شهنوازی  ضمن تبریک روز دانشجو، بیان کرد:  این روز؛ روز یاد بود سه تن از دانشجویان حق طلب و مبارز در راه استکبار ستیزی با ظلم و ستم است.

رئیس دانشگاه آزاد واحد خاش عنوان کرد : یکی از رسالت‌های مهم دانشجویان حق‌طلبی و حق‌جویی است.

وی دانشجو را دارای بینش سیاسی دانست و ادامه داد: ساختن فردایی بهتر برای کشور در دستان دانشجویان نخبه و متعهد انقلابی است.

شهنوازی  با اشاره به جنگ غزه، بیان کرد : ظلمی‌که هر روز در فلسطین و غزه شاهد آن هستیم، نماد کامل‌حضور و فرصت‌طلبی استکبار جهانی در منطقه و دست درازی به مسلمان در راه رسیدن به اهداف و البته منابع این کشورهاست.

رئیس دانشگاه آزاد واحد خاش ضمن تاکید بر سلوک و تزکیه مذهبی دانشجویان در راه کسب‌ تعالی، گفت: امیدواریم  دانشجویان با الگوپذیری از زندگی حضرت فاطمه(س) بتوانند در مسیر اهداف مدنظر دین و ائمه قدم بردارند.

وی در ادامه با بیان برخی از مشکلات رفاهی دانشجویان در دانشگاه خواستار فراهم نمودن وسایل رفاهی و خدماتی برای آنان شد.

هم‌چنین دبیر انجمن اسلامی دانشگاه آزاد شهرستان ضمن بیان مشکلات متعدد شهرستان، اظهار کرد : رفع مشکلات شهرستان از آسفالت‌های تخریب شده توسط شرکت گاز تا کیفیت نامطلوب نان از حقوق اولیه شهروندان است.

دانیال جمالزهی عنوان کرد : رسیدگی‌به محله‌های مختلف سطح شهر و توجه به نیازهای شهروندی مردم نشان از تکریم شهروندان و ارتقای سطح کیفیت خدمات‌رسانی به آنان دارد.

وی با برشمردن خواسته‌های دانشجویان دانشگاه‌های سطح شهر و اشاره به حضور دانشجویان شهرهای دیگر کشور در خاش به‌عنوان نمایندگان معرفی و شناساندن شهر به دیگر استان‌ها، ادامه داد: می‌طلبد مسئولین ذی‌ربط در زمینه‌هایی چون زیباسازی، گسترش فضای سبز، توسعه مراکز خدماتی و مراکز تفریحی باتوجه با نقش دانشگاهی_ آموزشی شهرستان تلاش مضاعف داشته و از هیچ‌گونه خدمتی دریغ نکنند.

این دانشجوی نخبه ضمن تاکید بر رفع مشکلات موجود، گفت: یکی از خواسته‌های مهم دانشجویان شهرستان گرفتن مجوز برای مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه‌های خاش و گسترش رشته‌های کاربردی در مقطع کارشناسی است.

جمالزهی بینش سیاسی و درک مناسب از شرایط را برای یک دانشجو ضروری خواند و تصریح کرد: رفع مشکلات موجود در جامعه در گرو مطالبه‌گری است که این امر مهم‌ترین رسالت دانشجویان می‌باشد.

 در ادامه مسئول بسیج دانشجویی دانشکده صنعت و معدن خاش ضمن اعلام حمایت کامل دانشجویان دانشکده صنعت و معدن از مردم مظلوم غزه و فلسطین، از سکوت رهبران و سران کشورهای جهان اسلام انتقاد کرد و گفت: امروز جهان اسلام بیش از هر زمانی نیازمند وحدت و توسعه همدلی و همیاری است.

محمد شهنوازی با اشاره به مشکل گاز در سطح شهرستان، عنوان کرد: امید است با تمهیدات لازم و تدابیر فرماندار این مشکل بزودی کاملا برطرف شود.

وی مشکل آب شهرستان را یکی از مهم‌ترین مشکلات مردم خواند و اذعان کرد : ان‌شاالله برنامه‌های لازم جهت انتقال آب از کارواندر به خاش صورت گیرد.

این دانشجوی خاشی فرهنگ استفاده صحیح از آب را نه تنها فقط متعلق به خانوارها ندانست بلکه گفت: ادارات و ارگان‌های مختلف خود یکی از مراکزی هستند که باید با این فرهنگ آشنا شوند چرا که هدر رفت آب برای بلوارها و فضاهای سبز شهرستان شاهدی محکم بر این مدعاست.

شهنوازی با اشاره به آسیب‌های موجود در حوزه جوانان خواستار برنامه‌ریزی دقیق و برگزاری کارگاه‌ها و کارگروه‌ها مختلف از سوی مراجع مرتبط برای کاهش این آسیب‌ها شد.

انتهای خبر/
شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب: 453576
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *