۰
فرماندار تفتان:

توسعه و پیشرفت کشور با مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم می‌شود.

فرماندار تفتان گفت: توسعه و پیشرفت کشور با مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم می‌شود.
توسعه و پیشرفت کشور با مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم می‌شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تفتان ما، علیرضا شهنوازان در جلسه جهاد تبیین و مشارکت اجتماعی در صحنه انتخابات بیان کرد: یکی دیگر از عرصه‌های که در نظام اسلامی وجود دارد و ما به آن افتخار می‌کنیم انتخابات است .
 
 فرماندار تفتان افزود: انتخابات صحنه‌ای است که مردم در آن سهیم هستند و آینده کشور به دست مردم تعیین می‌کنند.
 
 شهنوازان تأکید کرد: مردم با انتخاب اصلح خود می‌توانند زمینه توسعه و پیشرفت کشور را فراهم کنند.
 
 وی با تأکید بر اینکه ما در چهار مقوله امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت تلاش می‌کنیم گفت: اینها چهار مؤلفه مهم مورد تأکید رهبری است که باید راستای اجرای این مهم تلاش کنیم.
 
این مقام مسئول ادامه داد: طبق تأکید رهبر معظم انقلاب برگزاری انتخاباتی سالم و در امنیت کامل از وظایف نیروهای دولتی است که باید در راستای اجرای هرچه بهتر آن تلاش کرد.
 
 فرماندار تفتان اذعان کرد: ما از تمام توان و امکانات استفاده می‌کنیم تا مردم به‌راحتی بتوانند رأی خود را به‌راحتی در صندوق بیندازند .
 
 وی اعلام کرد: در بحث دو مؤلفه رقابت و مشارکت یک اتفاق خوب افتاده و علی‌رغم تلاش دشمنان که همیشه تلاش داشتند تا مردم را از حضور در انتخابات باز دارند می‌بینیم که مردم ما آگاه هستند و تعداد افرادی که وارد عرصه رقابت شده‌اند افزایش داشته است.
 
 فرماندار تفتان با تأکید بر اینکه یکی از مهم‌ترین عرصه‌های کشور انتخابات است عنوان کرد: انتخابات در نظام اسلامی همیشه به طور منظم و دقیق برگزار شده است و تلاش داریم تا صندوق‌های رأی حتی در روستاهای دورافتاده و خانواده‌هایی که توان آمدن به محل اخذ صندوق رأی را ندارند فراهم شود تا مشارکت حداکثری فراهم شود.
 
 وی گفت: دشمنان ایران اسلامی همیشه برنامه‌ریزی دارند تا مردم را از رفتن به‌پای صندوق رأی بازدارند؛ اما پس از برگزاری انتخابات شاهد مشارکت بالای مردم و انتخاب فرد اصلح بوده‌ایم.
 
 وی تأکید کرد: انتظار می‌رود مردم تفتان نیز همچون گذشته با مشارکت بالا در انتخابات حضور داشته باشند و با انتخاب فرد اصلح بتوانیم در راستای توسعه شهرستان گام برداریم و نماینده منتخب زمینه پیشرفت شهرستان را فراهم کند.
 
 فرماندار تفتان خاطرنشان کرد: ما به‌عنوان افراد جامعه وظیفه داریم تا اختیارات نمایندگان را تشریح و مردم را آگاه کنیم تا انتخاب درست و اصلحی صورت بگیرد.
 
وی گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از مولفه‌های مهم در انتخابات است.
 
 انتخابات از جمله مهم‌ترین رویدادهای سیاسی در جامعه است و حضور مردم موجب توسعه کشور خواهد شد.
 
 وی مهم‌ترین مؤلفه در برگزاری انتخابات را حضور باشکوه مردم دانست و بیان کرد: مشارکت مردم یک پشتوانه محکم برای انقلاب است و ما باید شرایط را برای انتخابات سالم و پر شور فراهم کنیم.
 
 شهنوازان خاطرنشان کرد: اگر به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات نگاه کنیم ایشان همواره تأکید ویژه‌ای بر مشارکت بالا دارند و آن را به‌عنوان اولویت اساسی در هر انتخاباتی که در کشور برگزار می‌دانند.
 
 گفتنی است؛ در این جلسه اعضا نیز در راستای افزایش مشارکت مردم در انتخابات به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند. 

انتهای خبر/
دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب: 453707
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *