۰
استاندار سیستان و بلوچستان:

احداث اسکله معدنی از برنامه‌های دولت در سیستان و بلوچستان است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: احداث یک اسکله معدنی یکی دیگر از برنامه‌های دولت سیزدهم در سیستان و بلوچستان است تا از این طریق فقط محصولات معدنی صادر و وارد شود.
احداث اسکله معدنی از برنامه‌های دولت در سیستان و بلوچستان است
به گزارش پایگاه خبری «تفتان ما» به نقل از روابط‌عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، محمد کرمی در نشست با تعدادی از فعالین اقتصادی بیان کرد: باتوجه‌به اینکه تکنولوژی‌های دنیا به سمت استفاده از مس حرکت می‌کند و این استان دارای معادن مس بسیاری است، باید با ایجاد کارخانه‌های فراوری از آن بهره بگیریم.
 
وی اذعان کرد: اقتصاد دریا محور از دیگر موهبت‌های الهی به استان سیستان و بلوچستان است؛ اما باید تمام توان خود را برای به‌کارگیری از این ظرفیت به کار بگیریم.
 
استاندار تأکید کرد: تولیدات سیستان و بلوچستان باید بر پایه صادرات توسعه پیدا کند تا بتوانیم بازارهای کشور همسایه را اداره کنیم و از این طریق به توسعه تجارت و ارزآوری در کشور کمک کنیم.
 
 کرمی با تأکید بر توسعه زیرساخت‌های شهری در استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: شهرها باید از محل عایدات اقتصادی اداره شوند.
 
استاندار سیستان و بلوچستان در پایان گفت: نگاه توحیدی مصداق بارز حاکمیت تفکر توسعه در استان است چرا که این نگاه در صدد است با کار جهادی ظرفیت‌های موجود به فعلیت برسد.
انتهای خبر/
جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 453784
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *