۰
مدیر آموزش پرورش خاش:

تجهیز و نوسازی از اهم برنامه‌های آموزش پرورش خاش

مدیر آموزش پرورش خاش گفت: جای‌گزین کردن مدارس نو و مجهز بجای مدارس دارای بافت قدیمی و فرسوده از برنامه‌های مهم در دست اجرای آموزش‌وپرورش است.
تجهیز و نوسازی از اهم برنامه‌های آموزش پرورش خاش
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، در همه جای دنیا مدارس محلی برای تعلیم و آموزش شناخته شده‌اند و بی شک این محل باید از هر نظر ایدئال و مکانی امن برای فرزندانمان باشد چرا که امر آموزش زیربنای اصلی هر فرهنگ و جامعه‌ای است.

در شهرستان خاش بسیاری از مدارس به دلیل قدمت زیاد و استفاده از مصالح گچ‌وخاک در سقف با وجود گذشت زمان جذب رطوبت امکان ریزش دور از تصور نیست؛ لذا در پی پخش کلیپی از سوی معاندین که حاکی از مجروح شدن معلم بر اثر ریزش سقف است خبرنگار تفتان ما، به سراغ مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان خاش رفته و پیگیر قضیه شد.

عبدالوهاب شهنواز خالقداد در گفتگو با خبرنگار تفتان ما، با اشاره به اینکه ریزش سقف هیچ آسیبی به معلم و دانش‌آموزان نزده است گفت: تجهیز و نوسازی مدارس از اهم کارهای آموزش‌وپرورش بوده که در این راستا آموزش‌وپرورش شهرستان خاش تمام تلاش خود را به کار گرفته است چرا که ایجاد فضای مناسب برای تعلیم و امر آموزش همچنین امنیت جان دانش‌آموزان رسالتی مهم است.

وی افزود: برای مدرسهٔ مذکور نیز مکانی استاندارد و مناسب در حال ساخت است که به‌محض اتمام کار انتقال دانش‌آموزان و تعویض مدرسه انجام خواهد شد.

شهنواز اظهار کرد: طی بازدیدی که به‌اتفاق استاندار و مسئولین از مدرسه انجام‌گرفته شد هیچ شخصی آسیب‌ندیده و کارهای جایگزین‌کردن مدرسه نیز دراسرع‌وقت انجام خواهد شد.

وی با تأکید بر اهمیت امر آموزش گفت: بی شک تجهیز و نوسازی مدارس می‌تواند کمک زیادی از نظر روحی و عللی برای حضور مستمر دانش‌آموزان در کلاس‌های درس باشد.

انتهای خبر/
شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۸
کد مطلب: 453789
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *