۰
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خاش:

خواص و نخبگان تنور انتخابات را داغ کنند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خاش گفت: حضور در انتخابات، نشان‌دهنده اقتدار نظام است خواص و نخبگان تنور انتخابات را داغ کنند
خواص و نخبگان تنور انتخابات را داغ کنند
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن شیبک با تأکید بر نقش و اهمیت نخبگان و خواص جامعه برای داغ‌کردن تنور انتخابات بیان کرد: در موضوع انتخابات، امنیت و اقتدار نظام و پیشرفت کشور همه اقشار جامعه سهیم‌اند و برای عزت بخشیدن به ایران و  مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خاش در نشست جهاد تبیین و هم‌اندیشی استادان دانشگاه‌های خاش افزود: حضور پرشور و حداکثری مردم در صحنه انتخابات وظیفه‌ای شرعی و ملی بوده، بنابراین همگان باید در امر سازندگی کشور سهیم باشند.
 وی اظهار کرد: در سرزمین سیستان و بلوچستان همواره شاهد حضور مقتدرانه مردم در صحنه‌های مختلف نظام بوده‌ایم و هم اینک نیز مردم همیشه در صحنه استان در انتخابات پیشرو آماده مشارکت پرشور و خلق حماسه‌ای باشکوه هستند.
حسن صالح رئیس دانشکده صنعت و معدن خاش هدف از برپایی نشست هم‌اندیشی استادان دانشگاه و نقش نخبگان در مشارکت حداکثری انتخابات را اجرای منویات رهبری و تشویق و ترغیب مردم و بهره‌گرفتن از ظرفیت نخبگان برای داغ‌کردن تنور انتخابات عنوان کرد.
 در این نشست مدیران و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌های آزاد اسلامی، پیام‌نور و دانشکده صنعت و معدن خاش به بیان دیدگاه‌های خود در موضوع انتخابات و تشویق و ترغیب مردم برای مشارکت حداکثری در این عرصه پرداختند.

گفتنی است نشست جهاد تبیین و هم‌اندیشی استادان دانشگاه و نقش نخبگان در مشارکت حداکثری انتخابات به میزبانی دانشکده صنعت و معدن و با حضور امام‌جمعه موقت و مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خاش برگزار شد.

انتهای خبر/
يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 453791
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *