۰

پرداخت بیش از 96 میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی به مددجویان کمیته امداد

معاون امداد سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته وام کارگشایی به ارزش 96 میلیارد و 873 میلیون ریال به مددجویان مورد حمایت کمیته امداد سیستان و بلوچستان پرداخت شده است.
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از پایگاه خبری کمیته امداد سیستان و بلوچستان، اسماعیل بذرافشان در دیدار با خانواده‌های ایتام کمیته امداد در شهرستان هامون با اشاره به اینکه رفع مشکلات مددجویان و نیازمندان تحت حمایت مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد مقدس است، گفت: در سال گذشته تعداد 8 هزار و 88 فقره وام قرض الحسنه کارگشایی به ارزش 96 میلیارد و 873 میلیون ریال به خانواده‎های زیر پوشش پرداخت شده است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد سیستان و بلوچستان افزود: تسهیلات بین 7 تا 50 میلیون ریال به افراد تحت حمایت و نیازمند پرداخت می‎شود و منبع پرداخت آن از محل کمک‎های مردمی (صدقات) و بازپرداخت اقساط بوده است.
وی اضافه کرد: رفع مشکلات مددجویان در زمینه‎های اشتغال و معیشتی از مهم‎ترین برنامه‎های این نهاد مقدس بوده که در این راستا با پرداخت وام قرض الحسنه کارگشایی با کمک مردم نیکوکار استان می‎کوشد تا هر چه بیشتر مشکل مددجویان برطرف شود.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب: 431544
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *