۰
واكنش امام جمعه اهل سنت خاش در خصوص سلب تابعیت رهبر شیعیان بحرین توسط رژیم ستمگر این کشور؛

لغو تابعیت شیخ قاسم در سایه حمایت های سعودی های صورت گرفته است/ اهل سنت، توهين رژيم جبار آل خليفه را محكوم مي كنند/ هشدار قاطع سردار قاسم سليماني نابودي كامل رژيم آل خليفه را به دنبال دارد

لغو تابعیت شیخ قاسم در سایه حمایت های سعودی های صورت گرفته است و سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم؛ رژيم آل خليفه را به نابودي نزديك كرد و اين اقدام دولت بحرين نقض میثاق حقوق سازمان ملل است.
لغو تابعیت شیخ قاسم در سایه حمایت های سعودی های صورت گرفته است/ اهل سنت، توهين رژيم جبار آل خليفه را محكوم مي كنند/ هشدار قاطع سردار قاسم سليماني نابودي كامل رژيم آل خليفه را به دنبال دارد
به گزارش تفتان ما، اقدام آل خلیفه در سلب و لغو تابعیت رهبر شیعیان بحرین سبب شده که شرایط کنونی این کشور را به  «روزهای سیاه» تبديل كند و وزارت کشور بحرین تابعیت «شیخ عیسی احمد قاسم» را به اتهام تبلیغ طائفی‌گری و فتنه‌انگیزی در بحرین لغو کرده است و از وی خواست به همراه خانواده‌اش این کشور را ترک کنند كه این اقدام رژیم آل خلیفه خشم مردم بحرین را برانگیخت.
 
مردم کفن پوشان در برابر منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم تحصن کردند و خواستار لغو سلب تابعیت وی شدند و این اقدام منامه البته واکنش‌های بین المللی را نیز برانگیخت تا جایی که آمریکا هم این اقدام رژیم بحرین را غیرقانونی خواند.
 
مردم بحرین حدود 5 سال است که زیر چکمه های سلطه جویانه عربستان سعودی و حاکمان آل خلیفه هستند و این قیام زیر سکوت سنگین رسانه‌ها و نهادهای به اصطلاح حقوق بشری هیچ دستاوردی جز قتل و غارت و خون برایشان نداشته است.
 
* لغو تابعیت شیخ قاسم در سایه حمایت های سعودی های صورت گرفته است
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در اين خصوص در گفت و گو با ما با بیان اینکه سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم؛ رژيم آل خليفه را به نابودي نزديك كرد و اين اقدام دولت بحرين نقض میثاق حقوق سازمان ملل است، اظهار كرد: هشدار سردار سلیمانی به آل خليفه يك هشدار جدي است كه بايد حكام بحرين اگر عقل سياسي و منطق داشته باشند اين هشدار را جدي بگيرند.     مولوي محمدعلي شهنوازي افزود: دولت ستمگر بحرين در سايه حمايت هاي آل سعود و آمريكايي ها اين اقدام ضد حقوق بشري را انجام داده و حقوق ملت بحرين را در مقابل ديدگان جهانيان سلب ميكند.   * اهل سنت، توهين رژيم جبار آل خليفه را محكوم مي كنند مولوي شهنوازي با محكوم كردن اين اقدام، تصريح كرد: تخريب حسينيه ها و مساجد توسط رژيم آل خليفه خشم و نفرت مردم را برانگيخته كرده و با اين وجود مجامع اسلامی بايد نسبت به این ظلم سکوت خود را شکسته و به وظیفه انسانی و اسلامی خود عمل کنند و پاسخ دندان شكني به اين اقدام بدهند.     وي با بيان اينكه رژيم آل خليفه به روزهاي آخر عمر خود نزديك شده است، گفت: تعرض ها و اقدامات ضد بشري آل خليفه به حد نهايت و فاجعه رسيده و اين رژيم غاصب و ظالم دولتي مستبد و ديكتاتور است و حاضر به حضور مردم در تصميم گيري هاي كشور بحرين نيست.     * هشدار قاطع سردار قاسم سليماني نابودي كامل رژيم آل خليفه را به دنبال دارد مولوي شهنوازي اذعان كرد: رژيم آل خليفه بايد احترام و تابعیت شيخ قاسم را به وي برگرداند و در اين خصوص عجله كند چرا كه در غير اينصورت به طور قطع انتفاضه بحرين و نابودي اين رژيم ستمگر شكل خواهد گرفت.     وي با بيان اينكه رژيم ستمگر و ظالم آل خليفه سالهاي زيادي اقدام به اين حملات وحشيانه ميكند، اظهار كرد: مردم بحرين با اراده و مقاومت بسيار قوي خود مقابل اين جنايات و خيانت ها ايستادگي ميكنند و اين جنايات آل خليفه نشان از درماندگي آنها در مقابل مردم را نشان مي دهد.  
 
انتهاي پيام/
چهارشنبه ۲ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب: 433569
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *