۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

سپاه در تمامي عرصه ها بويژه خدمت رسانی پزشکی و بيمارستان هاي صحرايي موثر عمل كرد/ فضاهای مجازی بوی دین و مذهب نمی‌دهند

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: سپاه در تمامي عرصه ها بويژه خدمت رسانی پزشکی و بيمارستان هاي صحرايي موثر عمل كرد و برپايي اين بيمارستان ها قابل ستايش و تقدير است.
سپاه در تمامي عرصه ها بويژه خدمت رسانی پزشکی و بيمارستان هاي صحرايي موثر عمل كرد/ فضاهای مجازی بوی دین و مذهب نمی‌دهند
به گزارش خبرنگار مذهبي تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با تاكيد بر رعايت تقوا توسط نمازگزاران، اظهار كرد: تقوا تجلي ايمان و مظهر عشق پروردگار الهي است و تقوا به انسان در عرصه هاي زيادي كمك و ياري ميرساند.
 
وي گفت: تقوا جهاد در برابر نفوذ دشمنان به عرصه پروردگار است و يكي از اين عرصه ها امتحان و آزمودن انسان، آزمايش تقوا و ايمان در زمينه هاي اقتصادي و مالي است.
 
مولوي شهنوازي با بيان اينكه تمام اقشار مردم شهرستان خاش ضروري است هر هفته به نمازجمعه بياييند، تصريح كرد: امام خميني(ره) مي فرمايد: "یکی از مهم‌ترین برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران نماز جمعه است".
 
وي بيان كرد: نمازجمعه مهمترين عامل در جهت تقويت وحدت و اتحاد است و به ويژه نسل جوان بايد براي اقامه نماز جمعه بياييند و اين تريبون مهمترين و بزرگترين تريبون و رسانه اي است كه امامان جمعه ميتوانند مشكلات منطقه را به گوش مسئولان برسانند.
 
وي با اشاره به افتتاح بيمارستان صحرايي سپاه در قصرقند، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به طور عيني و يقين وحدت را در خدمات رساني يكسان به قشرها و مذاهب به اثبات رسانيده و هم در امنيت به خوبي عمل كرده و هم در بخش خدمات رساني كه در قالب بيمارستان هاي صحرايي به مردم محروم اين مناطق خدمات رساني ميكند.
 
وي با اشاره به رحلت آيت الله مشكيني، خاطرنشان كرد: حوزه هاي علميه وامدار و مديون زحمات آيت الله مشكيني هستند و اين عالم فرهيخته و بزرگ سال هاي زيادي راهنما و هدايتگر انسان هاي بودند كه در كلاس درس ايشان مشغول تحصيل بودند.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به شهادت امام صادق(ع)، گفت: سيره و روش امام صادق(ع)، در تمامي كتب آمده است و بايد مطالعه شود و اين امام بزرگوار تمام عمر خود را براي مبارزه با طاغوتيان زمان خود صرف كرده است.
 
وی با بيان اينكه فيش هاي كثيف و نامشروع كشور را بهم ريخته است، اظهار كرد: فيش هاي نجومي و كثيف و برداشت هاي ظالمانه از بيت المال حق و حقوق هزار كارگر را ضايع ميكند و  با این مسأله جنبه‏‌های منفی و آسیب‏‌های فراوانی برای اعتماد عمومی به دستگاه اجرایی کشور و دریافت‏‌کنندگان چنین فیش‏‌هایی داشته است.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب: 434343
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *