۱

اسلام دین آرامش است

سفارش به وحدت وحفظ حرمت و احترام به همه ی ادیان در دین اسلام از محورهای مهم بشمار رفته و میرود
اسلام دین آرامش است
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، مولوی عبدالستارحسین زهی از علما و مدیریت مؤسسه قرآنی و فرهنگی حنفا خاش گفت: اقدام بزدلانه و غیر انسانی تروریست های خود فروخته را به شدت محکوم می  کنیم و از تمامی مردم و جوانان می خواهیم در شناسایی این افراد ظالم همکاری های لازم را انجام دهند تا عدالت فراگیر و قانون اجرا گردد.

وی بیان کرد: اسلام دین آرامش و حرمت است کسی که در میان مسلمانان زندگی می کند ولو کافر باشد باید در امنیت و احترام کامل باشد نه اینکه مسلمانی که با لباس مقدس روحانیت در حال رفتن و ادای فرض الهی چنین بی رحمانه بدست تروریست های بی رحم و کوردل به شهادت برسد.

مولوی عبدالستار حسین زهی گفت: مایه تأثر و تأسف است که کسانی هستند اینچنین بی رحم که کسی را که در حال رفتن به مسجد و خواندن نماز است بی گناه به گلوله می بندند و شهید می کنند.

وی اظهار کرد: جوانان ما باید هوشیار باشند تا گرفتار دسیسه ها و نقشه های شوم وسیاه دشمن نشوند.

حسین زهی بیان کرد: سعی کنیم  با بصیرت و آگاهی مانع از وقوع چنین وقایع ناراحت کننده و ناگوار باشیم ما برادر هستیم و خون برادری به ناحق و بیگناه ریختن به دور از انسانیت است.

مولوی حسین زهی گفت: مردم و جوانان ما باید امنیت جامعه و حرمت مردم را حفظ کنند چرا که ما در جامعه ای اسلامی زندگی می کنیم و همگی برادر هستیم و لازمه برادری و وحدت حفظ امنیت و حفظ حرمت میان  ما مسلمان است.


انتهای پیام/
جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۶
کد مطلب: 452234
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *