۰

شیعه و سنی با وحدت کامل در کنار هم زندگی می‌کنند/تفکر شیعه و سنی لندنی مردود است

امام جمعه زابل گفت: شیعه و سنی با وحدت کامل در کنار هم زندگی می‌کنند.
شیعه و سنی با وحدت کامل در کنار هم زندگی می‌کنند/تفکر شیعه و سنی لندنی مردود است
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، حجت‌الاسلام و‌المسلمین علی‌اکبر کیخا عصر امروز در مراسم هفته وحـدت‌ که با حضور جمعی از مسئولان، اساتید و دانشجویان در دانشگـاه زابل برگزار شد عنوان کــرد: وحدت یعنی یکی شدن و در عین کثرت و تعدد در کنار هم بودن است و همه مسلمین جهان در عین اینکه در عقاید خود پابرجا هستند‌ به سایر عقاید دیگران هم احترام بگذارند.
*مسلمانان ‌به مشترکات واحد خود تمسک جسته و از اختلافات بپرهیزند
وی با برشمردن اهمیت وحدت بین شیعه و سنی افزود‌: هفته وحدت فرصتی است برای مسلمانان که به مشترکات واحد خود تمسک جسته و از اختلافات بپرهیزند و متوجه دشمن مشترک باشند.
کیخا از وحدت به عنوان رمز پیروزی امت اسلامی نام برد و اظهار داشت: اگر تمام مسلمانان در سراسر جهان با هم وحدت داشته باشند دشمنان هیچگاه نمی توانند در بین مردم رسوخ کنند.
*تفکر شیعه و سنی لندنی مردود است
 
امام جمعه زابل تاکید کرد‌: دین اسلام به عنوان کامل‌ترین و آخرین دین الهی برای نجات بشریت از گمراهی و جهل، به انسان‌ها عرضه شد.
کیخا با تاکید بر اینکه ‌تفکر شیعه و سنی لندنی مردود است، خاطرنشان کرد: دشمنان امروز اسلام سعی با ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی، تفکرات وهابی را بین مردم گسترش دهند بنابراین باید بیش از پیش مراقب باشیم.
* شیعه و سنی با وحدت کامل در کنار هم زندگی می‌کنند
وی با اشاره به میلاد پیامبر اکرم (ص) اظهار کـرد‌: رسول اکرم (ص) بهترین و عزیزترین مخلوق خداوند و پیامبر تمام جهانیان است و میلاد آن حضرت بهانه‌ برای صحبت کردن پیرامون وحدت است.
امام جمعه زابل با بیان اینکه امروز در سیستان و بلوچستان و به ویژه شهرستان زابل شیعه و سنی با وحدت کامل در کنار هم زندگی می‌کنند،‌ گفت: با این حال باید مراقب توطئه‌های دشمنان باشیم چرا‌ که آنان نمی‌توانند وحدت بین شیعه و سنی را ببینند
انتهای پیام/ فارس
سه شنبه ۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب: 423032
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *