۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

ملت غيور و ولايتمدار ايران اسلامي در يوم الله 9 دی ‌نقشه‌های سران فتنه‌ را خاموش کردند/ سپاه پاسداران انقلاب اسلامي نقطه قوت نظام است

امام جمعه شهرستان خاش گفت: ملت غيور و ولايتمدار ايران اسلامي در يوم الله 9 دی ‌نقشه‌های سران فتنه‌ را خاموش کردند و مشت محكمي بر دهان فتنه گران و فرصت طلبان زدند.
ملت غيور و ولايتمدار ايران اسلامي در يوم الله 9 دی ‌نقشه‌های سران فتنه‌ را خاموش کردند/ سپاه پاسداران انقلاب اسلامي نقطه قوت نظام است
به گزارش تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، به بیانات مقام معظم رهبری در جمع مسئولان نظام، میهمانان شرکت‌کننده در کنفرانس وحدت اسلامی، سفرای کشورهای اسلامی و جمعی از قشرهای مختلف مردم اظهار كرد: محورهای سخنان معظم‌له در این دیدار خطاب به علما و اندیشمندان بود تا در حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی، روشنگری در میان امت اسلامی و ایجاد اتحاد تلاش کنند.
وی با تأکید بر لزوم پیروی از رهنمودهای اندیشمندانه رهبر معظم انقلاب، گفت: اگر در مسیری که رهبر معظم انقلاب تبیین کرده‌اند، حرکت نکنیم بی‌شک آب در آسیاب دشمن خواهیم ریخت.
مولوي شهنوازي در ادامه مسلمانان را به حفظ وحدت سفارش کرد و افزود: خداوند و پیامبر اکرم(ص) مسلمانان را به دوری کردن از اختلاف و تفرقه امر می‌کنند و رمز موفقیت مسلمانان در برابر کفر را اتحاد و یکپارچگی بیان کرده‌اند.
وی با بیان اینکه امروزه تمامی کشورهای کفر علیه مسلمانان ایستاده‌اند، تصریح کرد: مسلمانان جهان برای مقابله با دسیسه‌ها و نقشه‌های شوم و شیطانی دشمنان اتحاد و انسجام خود را حفظ کنند.
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با اشاره به اینکه، جامعه‌ای همواره رو به پیشرفت است که افراد آن دارای سواد باشند، یادگیری سواد از سوی بیسوادان را مورد تاکید قرار داد.
وی با بیان اینکه امروز نهضت سوادآموزی در اقصی نقاط شهرستان حضور فعال دارد، گفت: این نهاد مقدس حتی برای افراد بیسواد که سواد یاد بگیرند و کسانی هم که به آنان سواد یاد دهند امکانات و تسهیلاتی را در نظر گرفته است.
مولوي شهنوازي ضمن تقدیر از برگزاری باشکوه سالروز حماسه بزرگ 9 دی 88 در شهرستان خاش خاطرنشان كرد: حماسه نهم دی، روز بصیرت و میثاق با ولایت بود که براساس بصیرت مردم شکل گرفت و در تاریخ ماندگار شد.
وی با بیان اینکه اتحاد و ولایت‌مداری ملت ایران در حماسه نهم دی توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد، تصریح کرد: حضور خودجوش ملت ایران در این روز سرنوشت‌ساز و لبیک آنها به رهبر و مقتدایشان موجب خاموشی فتنه دشمنان شد.
مولوي شهنوازي با اشاره به مناسبت‌های پیش‌رو، عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین مناسبت‌های هفته آینده 13 دی‌ماه سالروز ابلاغ پیام و نامه تاریخی حضرت امام(ره) به گورباجف(رهبر شوروی سابق) است؛ زمانی که شوروی هنوز از هم پاشیده نشده بود و مثل الان به کشورهای کوچک تبدیل نشده بود.
وي گفت: حضرت امام(ره) به عنوان یک عالم فقیه، مدبر و سیاستمدار دنیای اسلام نامه‌ای به گورباجف نوشته بود و برخی از اشکالات فکری، مدیریتی و ساختاری مکتب وی را به او گوشزد کرد؛ گورباجف مادی‌گرا بود و دعوت امام از او دعوت به فطرت و توحید بود و حضرت امام(ره) نظرشان این بود که مشکل اساسی و اصلی دنیای غرب نبود اعتقاد به خداوند است و پیش‌بینی کرده بود که با این اوضاع شما به بن‌بست خواهید رسید، اما گورباجف گوش نکرد.
مولوي شهنوازي تصريح كرد: حضور در انتخابات یک وظیفه است و بار دیگر برای دفاع از آرمان‌های انقلاب باید در انتخابات حضور گسترده داشته باشیم.
وي در خصوص انتخابات بیان کرد: باید مراقب مرزبندی‌ها در انتخابات باشیم که موجب تفرقه نشود.
مولوي شهنوازي به روز 16 دی ماه حماسه شهدای هویزه و روز شهدای دانشجو اشاره و اظهار کرد: کار بزرگی که شهدای دانشجو کردند ارائه الگوی مقاومت و ایثار و از خودگذشتگی به ملت ایران بود، 16 دی ماه با نام شهدای دانشجو در تاریخ این مملکت می‌درخشد و جا دارد دانشجویان عزیز ما با الگو قرار دادن شهدای دانشجو ادامه‌دهنده راه و مسیر آنها باشند.
انتهاي پيام/
جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۴
کد مطلب: 423400
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *