۰
امام جمعه اهل سنت خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته:

حضور گسترده ملت ايران در راهپيمايي 22 بهمن آب سردي بر پیکره استکبار جهاني بود/ اقتدار و صلابت ایرانی باعث زانو زدن و اشك ريختن تفنگدار آمریکایی مقابل پاسداران شد

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: حضور گسترده ملت ايران در راهپيمايي 22 بهمن آب سردي بر پیکره استکبار جهاني بود و سبب عزت و سربلندي ايران شد.
حضور گسترده ملت ايران در راهپيمايي 22 بهمن آب سردي بر پیکره استکبار جهاني بود/ اقتدار و صلابت ایرانی باعث  زانو زدن و اشك ريختن  تفنگدار آمریکایی مقابل پاسداران شد
به گزارش تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با قدرداني از حضور مردم خاش در راهپيمايي، اظهار كرد: اين حضور نشان از دلدادگي در راه ارمان هاي انقلاب دارد و صلابت و استقامت مردم ايران موجب شده تا تفنگدار آمريكايي با آن همه دبدبه و كبكبه در جهان برابر پاسداران كشور عزيز ايران زانو بزند و اشك بريزد و اين كار شايسته سپاه پاسداران دشمنان را از قدرت ايران اسلامي آگاه كرده و آنها را به هراس وا داشته است.
 
وي با اشاره به بيانات رهبر انقلاب در ديدار با ارتشيان، افزود: حضور گسترده در راهپيمايي 22 بهمن و انتخابات 7 اسفند عيد مردم ايران اسلامي است و اين مردم با سربلندي در اين روز بار ديگر اقتداري ملي را به عرصه ظهور گذاشتند.
 
مولوي شهنوازي گفت: امام راحل بزرگترين هنرمند تاريخ بود كه با توكل بر پروردگار توانست بزرگترين قدرت را ساقط و ثابت كند و قدرت انقلاب و ايران را به جهانيان به اثبات برساند.
 
وي با اشاره به انتخابات 7 اسفند، تاكيد كرد: طرفداران و هواداران كانديداها ضروري است از توهین به ديگر کاندیداها خودداری کنند و رقابت سالم داشته باشند و نماینده مجلس نیز باید مصلحت منطقه را در اولویت قرار دهد.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش خاطرنشان كرد: كانديداها بايد سخنان سنجيده بزنند و احساسات و تعصبات قومي و قبيله اي را كنار بگذارند و تشنج و تنش ايجاد نكنند.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به 25 بهمن سالروز صدور حكم امام خميني(ره) بر اعدام سلمان رشدي، اذعان كرد: مسئله کتاب آیات شیطانی در آن برهه زمانی، کاری حساب شده بود و ماهیت ضد دینی و ضد اسلامی آمریکا و انگلیس و صهیونیست را بیشتر نمایان کرد.
 
وي با اشاره به جنگ هاي اخير در كشورهاي سوريه و عراق، بيان كرد: خوشبختانه در هفته گذشته اقدامات بسیار خوبی در کشور سوریه صورت گرفته و به کمک ارتش و نیروهای مردمی سوری با عملیاتی ضربتی دو شهر شیعه نشین با بیش از 100 هزار شیعه نشین پس از 4 سال آزادسازی شده است.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به آیات قرآن کریم، اظهار كرد: خداوند چهره فتنه‌گران را نمایان می‌کند و برای شناخت آن‌ها باید بصیرت داشت چرا که آن‌ها تلاش می‌کنند خود را حامی راهی که افراد متقی در جامعه می‌روند نشان داده و در مراسم‌های مختلف مانند راهپیمایی 22 بهمن و... نیز شرکت و به زیبایی صحبت می‌کنند تا جلوه مناسبی از خود نشان دهند.
 
انتهاي پيام/
 
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب: 426882
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *