۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

تفنگداران آمریکایی‌ توسط سربازان ولايت با ذلت و خواری تسلیم شدند/ طایفه‌گرایی را در امر انتخابات کنار بگذاریم

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: تفنگداران آمریکایی‌ توسط سربازان ولايت با ذلت و خواری تسلیم شدند و اين عمل نشان از اقتدار و صلابت نيروهاي سپاه دارد.
تفنگداران آمریکایی‌ توسط سربازان ولايت با ذلت و خواری تسلیم شدند/ طایفه‌گرایی را در امر انتخابات کنار بگذاریم
به گزارش تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، اظهار كرد: صلاحیت، تعهد، دینداری و اخلاق از ویژگی‌های مهم کاندیدهای مجلس شورای اسلامی است.
وی افزود: باید صلاحیت اخلاقی، اسلامی، علمی و تعهد کاری کاندیدهای مجلس شورای اسلامی بررسی شود.
مولوي شهنوازي تصريح كرد: اگر بدون تحقیق و بررسی صلاحیت‌های کاندیدها و بر اساس قوم‌گرایی و وعده و وعید به کسی رای دهید گناه کرده‌اید و آخرت خود را بر باد داده‌اید.
وي با اشاره به ورود غیرقانونی دو فروند شناور آمریکایی به آب‌های ایران افزود: مقامات آمریکایی از جمله وزیر امور خارجه آمریکا از طرق منابع مختلف خواستار آزادی این تفنگداران بودند پس از بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد ورود آن‌ها به آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی غیر قانونی است.
مولوي شهنوازي گفت: بازداشت تفنگداران آمریکایی برای دنیا و آمریکا این پیام را دارد که اشراف کامل اطلاعاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر مرزهای آبی کشور و رصد لحظه‌به‌لحظه آب‌های  سرزمینی جمهوری اسلامی توسط واحدهای رزمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد.
وي با اشاره به شهادت نواب صفوی در 27 دی ماه گفت: ما باید از این شهیدان درس عبرت گرفته و راه آنها را ادامه دهیم.
وی تصریح کرد: دشمن با بدحجاب کردن زنان دنبال دزدیدن اعتقادات است و زنان گوهرهای ارزشمندی هستند که دشمنان به بهانه‌های واهی می‌خواهد آنها را برهنه کند و مراقب این نقشه دشمن باشیم.
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم نیز اشاره کرد و اذعان كرد: ما در معرض آزمایش دیگری در هفتم اسفندماه قرار داریم و مردم ایران اسلامی همانطور که از ابتدای انقلاب تاکنون در صحنه‌های مختلف حضور پرشوری داشته‌اند در انتخابات پیش رو نیز حضوری حماسی خواهند داشت چرا که شرکت در انتخابات، آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور ایران است.
وي از مردم خواست تا با حضور پرشکوه خود در انتخابات هفتم اسفندماه، افرادی مومن، متدین، پایبند به اسلام و منافع ملی و همچنین افرادی اصلح و صالح را انتخاب و به مجلس بفرستند.
مولوي شهنوازي یکی از موضوعات حساس در بحث خطر نفوذ را انتخابات عنوان کرد و افزود: باید به دقت به لیست‌های مختلف توجه کنیم و مردم وحدت خویش را برای کمک به گفتمان انقلاب اسلامی و افراد ارزشی حفظ کنند.
وی اظهار کرد: 26 دی ماه سالروز فرار شاه خائن در سال 57 است، شاه موجودی جنایتکار و همواره اجنبی‌پرست بود در حالی که برخی سعی دارند زشتی‌ها و ظلم‌های او را پاک کنند.

انتهاي پيام/
جمعه ۲۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب: 424370
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *