۰

سکوت معنادار جوامع حقوق بشر مقابل آل‌سعود/ اعدام 47 نفر در یک روز به سبک داعش

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: 47 نفر را در یک روز به روش داعشی اعدام کردن که قابل تامل و معنادار است و باید مورد توجه نهادهای بین‌المللی و حقوق بشری قرار گیرد تا شاید واکنشی نشان دهند.
سکوت معنادار جوامع حقوق بشر مقابل آل‌سعود/ اعدام 47 نفر در یک روز به سبک داعش
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، علی‌اوسط هاشمی صبح امروز در جلسه کارگروه مبادلات مرزی در استانداری سیستان و بلوچستان اظهار کرد: شهادت آیت‌الله باقرالنمر و بیش از 40 نفر دیگر از مسلمانان نشان از یک کشتار دسته‌جمعی در عربستان بود.
استاندار سیستان و بلوچستان افزود: 47 نفر را در یک روز به روش داعشی اعدام کردن قابل تامل است و باید مورد توجه نهادهای بین‌المللی و حقوق بشر قرار گیرد تا سکوت نکرده واکنش شدید نشان دهند.
این مسئول ادامه داد: اداره عربستان از سوی قدرت‌های بزرگ ضامن بقای حکومتشان نیست باید دهه اخیر برای قدرت‌های بزرگ درس‌آموز باشد که ظلم پایدار نیست و وابستگی به قدرت‌های بزرگ فروپاشی را به دنبال دارد.
وی با اشاره به اینکه حکومتی موفق است که بر قدرت ملت خود تکیه کند، بیان کرد: آیت‌الله باقرالنمر صدای مردم شیعه و سنی عربستان و فریاد آزادیخواهی و هدایت دولت بر موضع ملت بود.
هاشمی گفت: این خون‌ قطعا جریان ایجاد خواهد کرد و درسی برای قدرت‌ها خواهد بود که پول نمی‌تواند ضامن قدرت باشد.
استاندار سیستان و بلوچستان افزود: این اتفاقی که در عربستان رخ داد نشان از همسویی با داعش با حمایت خود عربستان است، عربستان بر موضع اسلام نبوده و در مسیر موافق با استکبار و صهیونیست حرکت می‌کند.
وی ادامه داد: بی‌تردید این سکوت جوامع حقوق بشر مانند زلزله‌ای خواهد بود که عربستان را ویران خواهد کرد.
هاشمی افزود: سرزمین عربستان که باید مامن آرامش مسلمانان و محل گفتمان باشد امروز حکومت غاصب این سرزمین آرامش را از بین برده است اما قطعا آگاهی و بصیرت امروز مردم عربستان و مسلمان اجازه نخواهد داد حکام عربستان بر این موضع بمانند.
انتهای پیام/ فارس
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب: 423588
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *