۰
امام جمعه شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

آیت‌الله طبسی یکی از حامیان انقلاب و رهبری بوده است/ حزب‌الله لبنان ‌استخوان لای گلوی تروریست‌ها و گروه هاي تكفيري است

امام جمعه شهرستان خاش گفت: آیت‌الله طبسی یکی از حامیان انقلاب و رهبری بوده و از ابتدا وفادار به امام و رهبری بودند.
آیت‌الله طبسی یکی از حامیان انقلاب و رهبری بوده است/ حزب‌الله لبنان ‌استخوان لای گلوی تروریست‌ها و گروه هاي تكفيري است
به گزارش خبرنگار مذهبي تفتان ما، حجت الاسلام محمدحسين ميري در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با بيان اينكه يكي از مهمترين دستورات پروردگار انجام اعمال امر به معروف و نهي ز منكر است، اظهار كرد: فرايض اين فريضه مهم بر دوش شخص خاصي نيست بلكه بايد تمامي مسلمانان در هر موقعيت و شرايطي جهت گسترش اين فريضه الهي در جامعه اسلامي سعي و تلاش كنند.
 
وي با اشاره به رحلت آيت الله طبسي، افزود: ايشان يكي از صادق ترين و والاترين شخصيت هاي انقلابي بودند و از روزهاي نخست انقلاب فعاليت هاي بسيار زيادي را انجام دادند و همواره حامي ولايت فقيه و امت ايران اسلامي بودند.
 
حجت الاسلام ميري با اشاره به رحلت فرج الله سلحشور كارگردان انقلابي تلويزيون، گفت: اين كارگردان يكي از كارگردانان متعهد و انقلابي بود و ‌همانگونه كه رهبر انقلاب در پیام‌شان فرمودند سلحشور همواره بعنوان آبروی سینمای ایران ماندگار خواهد ماند.
 
وی سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی و هفته احسان و نیکوکاری را گرامی داشت و خاطرنشان كرد: این نهاد مقدس هميشه در جهت محروميت زدايي و زنده نگه طبقات نيازمند و مستضعفين نقش حساسي را ايفا كرده است.
 
امام جمعه شهرستان خاش با اشاره به هفته درختكاري، اذعان كرد: امام صادق(ع) تاکید فرمودند: «کشاورزی کنید و درخت بکارید». به خدا قسم هیچ نانی حلال‌تر از کشاورزی و درختکاری نیست. باید به کاشت درخت و کمک به رشد درخت توجه ویژه شود.
 
وي با قدرداني مجدد از حضور گسترده و حماسي مردم ايران در انتخابات 7 اسفند، بيان كرد: بايد اين حضور را به درگاه پروردگار عالم شكرگذار و قدردان باشيم و مردم ايران به بركت انقلاب و خون پاك شهداء به سرنوشت كشور خود مسلط شده اند.
 
حجت الاسلام ميري با بيان اينكه مردم و نظام پيروز انتخابات 7 اسفند هستند، گفت: پيروزي انتخابات بسيار گسترده 7 اسفند براي نظام و ملت غيور ايران اسلامي است چرا كه اين پيروزي خاري بر چشمان دشمنان است.
 
وی به‌ روز ملی راهیان نور اشاره کرد و افزود: راهیان نور یک کار فرهنگی بزرگ به ارث رسیده از دانشگاه بزرگ دوران دفاع مقدس است و حضور نونهالان، جوانان و نوجوانان در اردوهای راهیان نور قطعاً می‌تواند آثار شگرفی را در حوزه‌های فرهنگی و اسوه و الگو‌گیری از شهدا و رزمندگان دفاع مقدس در پی داشته باشد.
 
حجت الاسلام محمدحسين ميري با اشاره به ايام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: حضرت فاطمه(س)بانویی بوده که مثل و مانندی برای ایشان نیامده و نخواهد آمد و همه پیشوایان دینی به وجود این بانو افتخار می‌کردند.
 
وی با بیان اینکه زهرای مرضیه الگوی همه انسان‌ها بوده و اهل ایمان و تقوا باید در حد مقدورات زندگی آن بزرگوار را سرلوحه خود قرار بدهند، اظهار كرد: عبادت، زُهد، تقوا و پارسایی، نقش مادری و تربیت فرزندان، عفت، حجاب و خداترسی نمونه‌ای از صفاتی بوده که می‌توان از آنها درس گرفت و در زندگی پیاده‌سازی کرد.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب: 428348
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *