۰
امام جمعه شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

کاخ شیشه‌ای عربستان سعودي به زودی از هم می‌پاشد/ سخنان رئیس بانک مرکزی شکست برجام را آشکارتر کرد

امام جمعه شهرستان خاش گفت: کاخ شیشه‌ای عربستان سعودي به زودی از هم می‌پاشد و آل سعود دستورات آمريكا را اجراء مي كند.
کاخ شیشه‌ای عربستان سعودي به زودی از هم می‌پاشد/ سخنان رئیس بانک مرکزی شکست برجام را آشکارتر کرد
به گزارش خبرنگار مذهبي تفتان ما، حجت الاسلام محمدحسين ميري در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش كه در مصلي جديد نمازجمعه اين شهرستان و با حضور گسترده اقشار مختلف مردم  برگزار شد، ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: یوم التغابن به معنای روز آشکار شدن غبن‌هاست، در آیه 9 سوره «تغابن» آمده است «یوم یجمعکم لیوم الجمع ذلک یوم التغابن» «روزی که همه شما را در آن روز اجتماع گردآوری می‌کند آن روز، روز «تغابن»» است.
 
وي با اشاره به پيشرفت روزافزون ملت ايران اسلامي، افزود: توجه به قدرت پروردگار عالم و وحدت كلمه، استقامت و پايداري و نترسيدن از هياهوهاي دشمنان نظام و پيروي از ولايت فقيه سبب پيروزهاي بيشمار ايران و ناكامي ها و نااميدي هاي دشمنان شده است.
 
حجت الاسلام ميري با اشاره به بيانيه پاياني اجلاس همكاري هاي اسلامي در تركيه، خاطرنشان كرد: آل سعود كه بدترين جنايات و وحشي گري ها را نسبت به مسلمانان انجام مي دهد و بي تدبيري و كج فهمي آن در حوادث مختلف اثبات شده است با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی بر علیه ملت ایران یاوه‌سرایی می‌کند.
 
وي افزود: امروزه کسانی که خود سررشته اصلی شرارت و ناامنی در منطقه هستند با قیافه‌ای منافقانه، بی‌شرمانه علیه ملت ایران عربده می‌کشند و ایران را به تغییر رفتار دعوت می‌کنند، این‌ها خود عاملان فتنه در دنیا هستند.
 
وي با بيان اينكه تحقق اقتصاد مقاومتی نیاز به همت مضاعف مسئولان دارد، گفت: برجام و تهدات تهي و پوچ مذاكره جنبه حيله گري دارد و پيشرفت ايران اسلامي فقط در گروه سياست هاي اقتصادمقاومتي و اصرار بر آرمان‌ها و ارزش‌های ملی، انقلابی و اسلامی است.
 
حجت الاسلام ميري با بيان اينكه اعتکاف یک مانور دینی و مذهبی است، تصريح كرد: اين اعمال مذهبي دشمنان را نااميد و مايوس ميكند و امسال آمار معتكفين شهرستان خاش 2 برابر شده است.
 
وي بيان كرد: مسئولان ما این قدرت عظیم معنوی که در تمام دنیا بی‌نظیر است را ببینند، نسل جوان عاشق و دل‌داده خدا را ببینند، این قدرت معنوی، قدرتی که می‌توان نمونه آن را در شکست آمریکا در صحرای طبس مشاهده کرد که بعد از چندین سال تلخی آن در کام آمریکایی‌ها باقی است.
 
وي با اشاره به 15 رجب سالروز وفات حضرت زينب(س)، گفت:  حضرت زینب (س) در واقع زینت پدر در علم و شجاعت و فصاحت و بلاغت و دینداری و ولایت‌مداری است و از ایشان به عنوان عالمه غیرمعلمه (دانشمند مکتب نرفته) یاد شده است.
 
حجت الاسلام ميري با اشاره به 15 رجب سال دوم هجری و تغییر قبله مسلمین از بیت‌المقدس به مکه، خاطرنشان كرد: در آن دوران، مسلمین را تمسخر می‌کردند که چرا به سمت بیت‌المقدس نماز می‌خوانند و پیامبر اسلام (ص) نیز از خداوند درخواست کمک کرد و خداوند نیز آیه‌ای نازل کرد و قبله مسلمین از قدس به سمت مکه مکرمه تغییر یافت و سبب شد که اسلام در زمینه قبله نیز استقلال داشته باشد.
 
وي با اشاره به روزشوراها، اظهار كرد: شوراهای اسلامی باید به سمت و سوی فعالیت‌های تخصصی و عالمانه و مبارزه با فساد و دوری از اسراف و تلاش برای خدمت به مردم پیش بروند.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۲
کد مطلب: 431215
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *