۰
امام جمعه شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

توان موشكي جمهوري اسلامي ايران؛ كابوس وحشتناك رژيم غاصب صهيونيستي است/ امنيت ايران مرهون جانفشاني ها و چشمهاي بيدار ماموران نيروي انتظامي است

امام جمعه شهرستان خاش گفت: توان موشكي جمهوري اسلامي ايران؛ كابوس وحشتناك رژيم غاصب صهيونيستي است و جمهوری اسلامی درد بی‌درمانی برای آمریکاست.
توان موشكي جمهوري اسلامي ايران؛ كابوس وحشتناك رژيم غاصب صهيونيستي است/ امنيت ايران مرهون جانفشاني ها و چشمهاي بيدار ماموران نيروي انتظامي است
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، حجت الاسلام محمدحسين ميري در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: فردي كه تقوا دارد بايد به همه حرام ها و منكرات نه بگويد و به واجبات آري بگويد.
 
وي تصريح كرد: براي تكامل به مستحبات عمل و از منكرات و حرام ها دوري كنند و مراحل رسیدن به خدا فقط در کلمه لا اله الا الله دیده می‌شود.
 
حجت الاسلام ميري  با اشاره به روز همبستگي و همدردي با كودكان فلسطيني، گفت: در روزهاي اخير پرز بنيان گذار رژيم صهيونيستي غاصب فوت كرد و با فوت اين فرد اين رژيم رو به نابودي در حال حركت است و رهبران اين رژيم نيز به افول نزديكتر شدند.
 
وي با اشاره به فرا رسيدن هفته نيروي انتظامي، بيان كرد: اعتماد مردم به اين نيرو بزرگترين نعمت و سرمايه اين نيروها است كه بايد در حفظ و نگهداري اين سرمايه و نعمت تلاش كنند.
 
امام جمعه شهرستان خاش خاطرنشان كرد: امنيت و آسايش دو نعمت بزرگ است كه رسول مكرم اسلام(ص) در كنار سلامت بعنوان دو نعمت مجهول از آن ياد ميكند و اين امنيت در جامعه كنوني مرهون زحمات شبانه روزي ماموران نيروي انتظامي است كه بايد شهروندان قدردان اين زحمات باشند.
 
حجت الاسلام ميري با تشكر از عوامل و دست اندراكاران اجرايي برنامه هاي هفته دفاع مقدس، تصريح كرد: سپاه و بسيج نقش پررنگي در اجراي اين برنامه ها داشتند و جهاد وسيله عزت براي دين مبين اسلام است و اگر جنگ سخت به ظاهر تمام شده اما جنگ نرم دشمنان همواره ادامه دارد و اين جنگ بدتر از جنگ هشت ساله تحميلي است.
 
وي با بيان اينكه آمريكا هرگز قابل اعتماد نيست، خاطرنشان كرد: ايران اسلامي نهادهاي انقلابي و مردمي فراواني دارد كه به امر امام راحل تاسيس شدند و اين نهاد ها هرگز اجازه ورود آمريكا و استكبار جهاني به ايران را نخواهند داد.
 
وي با اشاره به هفته سالمند، گفت: فرزندان بايد با پدران و مادران سالمند خود به درستي برخورد كنند و پدر و مادر را براي راحتي خود به مراكز نگهداري سالمندان نفرستند چرا كه اين به نوعي بي احترامي و بي ادبي به والدين است.
 
رييس شوراي فرهنگي شهرستان خاش با تبريك هفته دامپزشكي، بيان كرد: بهداشت دام و كشتار درست دام براي جلوگيري از بيماري هاي دامي يكي از مهمترين وظايف ادارات دامپزشكي جهت سلامت و بهداشت افراد در جامعه است كه مستلزم تلاش و كوشش بسيار در اين مسير است.
 
وي همچنين با تبريك روز آتش نشان به آتش نشان هاي فداكار و زحمت كش، اذعان كرد: هر زماني كه وقوع حادثه اي است اين ماموران نيروي انتظامي هستند كه در كمترين زمان ممكن به محل حادثه مي رسند و با جان فشاني خود از بروز تلفات جاني و مالي جلوگيري ميكنند و جان افراد را نجات مي دهند.
 
حجت الاسلام ميري با بيان اينكه امر سرشماري يك امر سرنوشت ساز براي ايران اسلامي است، اظهار كرد: تمامي برنامه ها و اهداف پيشرفت و توسعه ايران اسلامي بستگي به آمار صحيح و شفاف دارد و تمامي آحاد مردم جامعه لازم است در اين سرشماري شركت و آمار صحیحی ارائه دهند.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب: 434914
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *