۰
امام جمعه اهل سنت خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

نماينده مردم خاش موضوع اشتتغال جوانان خاشي را پيگيري كند/ مسئولان حل مشکلات اقتصادی را اولویت کارها قرار دهند

امام جمعه اهل سنت خاش گفت: نماينده مردم خاش موضوع اشتتغال جوانان خاشي را پيگيري كند و پاک‌دستی و خدمت مستمر به مردم وظیفه نمایندگان است.
نماينده مردم خاش موضوع اشتتغال جوانان خاشي را پيگيري كند/ مسئولان حل مشکلات اقتصادی را اولویت کارها قرار دهند
به گزارش خبرنگار مذهبي تفتان ما،  مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با اشاره به 15 تا 21 اسفند هفته درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی، اظهار كرد: مشاركت و همكاري تمام مردم در نگهداري از درختان و منابع طبيعي بسيار مهم است.
 
وي افزود: منابع طبيعي و درختان نعمت الهي هستند و بايد از منابع طبیعی به عنوان نعمت الهی صیانت کنیم.
 
مولوي شهنوازي با بيان اينكه منابع طبيعي يك سرمايه خدادادي است، گفت: همكاري همه ي مردم در احياي اين نعمت ضروري و مسئولان شهرستان خاش بايد در احیای منابع طبیعی تلاش كنند.
 
وي با اشاره به انتخابات هفت اسفند، اذعان كرد: ملت غيور و هميشه در صحنه ايران اسلامي بار ديگر با حضور در پاي صندوق هاي راي برگ زريني را در كتاب افتخارات خود ثبت كردند و مردم به وظيفه شرعي و ملي خود عمل كردند و پاسخي دندان شكن به استكبار و ايادي آنان دادند.
 
امام جمعه اهل سنت خاش با بيان اينكه همدلي و همراهي در انتخابات درس بزرگي را به مستكبران عالم داد، خاطرنشان كرد: ملت ولايتمدار ايران اسلامي در 7 اسفند به جهانيان به اثبات رساندند كه هرگز به استكبار جهاني اجازه جسارت و زورگويي را نخواهيم داد.
 
وی به سالروز تاسیس کمیته امدادامام خميني(ره) و هفته احسان و نيكوكاري اشاره كرد و گفت: اين نهاد مقدس جهت کمک به مستمندان و قشر آسیب‌پذیر جامعه تاسیس شده است.
 
مولوي شهنوازي با ترویج انفاق و روحیه کمک به دیگران گفت: کمک به محرومان نه تنها موجب کاهش مال انسان نمی‌شود بلکه به برکت و میزان آن می‌افزاید.
 
وي به سالروز تشکیل کانون مساجد نیز اشاره کرد و گفت: محور فعالیت‌های فرهنگی هنری و تربیتی اگر مساجد و مکان‌های مذهبی باشد ما می‌توانیم از این ظرفیت به بهترین شکل استفاده کنیم.
 
مولوي شهنوازي کانون مساجد را کانون همدلی‌‌ها و همراهی‌ها برای پیشبرد بهتر امور و اهداف اسلامی دینی و انسانی توصیف کرد و افزود: آنچه که در این مسیر باید به آن توجه کرد حقیقت تشکیل کانون‌های مساجد است تا فعالیت‌های مختلف معنوی در این مرکز انجام شود.
 
امام جمعه اهل سنت خاش با اشاره به نقش مخرب عربستان به همراه استکبار جهانی در منطقه به ویژه سوریه ادامه داد: عربستان درصدد است با متحد شدن، از کشورهای اسلامی مانند منافقان و داعش به سوریه نیرو فرستاده تا سوریه تجزیه شده، سپس به تجزیه عراق بپردازد و یمن از بین برود و به کرمانشاه برسد که باید مراقب آل‌سعود بود.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب: 428349
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *