۰
امام جمعه اهل سنت خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

موشک‌های جدید ایران اسلامي قلب دشمن را نشانه رفته‌اند/ نگذاریم جریانی ‌‌مسیر اصلي انقلاب اسلامي ‌را منحرف کند‌

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: موشک‌های جدید ایران اسلامي قلب دشمن را نشانه رفته‌اند و نقشه ها و توطئه هاي آنها را نقش برآب و آنها را سردرگم كرده اند.
موشک‌های جدید ایران اسلامي قلب دشمن را نشانه رفته‌اند/ نگذاریم جریانی ‌‌مسیر اصلي  انقلاب اسلامي ‌را منحرف کند‌
به گزارش خبرنگار مذهبي تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهرستان خاش، ضمن دعوت خود و نمازگزاران را ب رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: مردم باید بدانند که تقوای الهی از مهمترين راهکار سعادت آنان در دنيا و آخرت است.
 
وي با اشاره به سالروز تاسيس بنياد شهيد و امور ايثارگران و روز مقام شهداء، افزود: امنيت و آسايشي كه در جامعه داريم را مديون خون پاك شهداء هستيم و باید به بزرگداشت شهدا بیشتر توجه کنیم.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به رزمايش موشكي ولايت، گفت: اين موشكها دل هاي مومنان را شاد و خوشحال كرد و بر دل دشمنان لرزه و ترس انداخت و آنها را نااميد و مايوس و نقشه هايشان را نقش بر آب كرد.
 
وي با اشاره به اینکه موشک‌های جدید ایران از یک نقطه شمالی به جنوبی‌ترین نقطه هدف شلیک شده که این نقاط فرضی بودند، اذعان كرد: این موشک‌ها قبل از شلیک به هدف، توانستند نقاط حقیقی یعنی دل آمریکا و استکبارهای جهانی را بزنند.
 
مولوي شهنوازي گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي تحريم ها را دارند طولاني ميكنند و مطمئناً اين تحريم ها برداشته نخواهد شد و همه ي نقشه‌های دشمنان این است که توان ما را بگیرند.
 
وي با اشاره به دهيه فاطميه، افزود: زندگی این بانوی بزرگ سراسر الگو برای مسلمانان و خصوصاً بانوان است.
 
مولوي شهنوازي تصريح كرد: جایگاه حضرت فاطمه(س) دختري در نزد پيامبر(ص) به گونه اي بود كه ايشان فاطمه(س) را پاره تن خطاب می‌کردند و می‌فرمودند هرکس فاطمه را خوشحال کند مانند این است که مرا شاد کرده است.
 
امام جمعه اهل سنت خاش حرکت کاروان راهیان نور را با هدف آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت یادآور شد و گفت:‌زمانی که به این مناطق مقدس سفر کرده و از شلمچه، هویزه و... بازدید می‌کنیم به یاد شهیدان والاتباری می‌افتیم که از همه سرمایه‌های خود گذشتند تا در اوج عظمت، ایثار و گذشت را معنا کنند.
 
وی مناطق عملیاتی جنوب ایران را همچون کربلای مقدس توصیف کرد و ادامه داد: شهدای ما در حقیقت تداعی‌کننده شهدای کربلایی هستند که در اوج مظلومیت اما اخلاص و ایستادگی در مسیر آرمانی خود شربت شهادت را نوشیدند.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به چهارشنبه آخر سال، اظهار كرد: باید دقت لازم و برخورد شدید با افرادی که مواد منفجره را وارد بازار کرده و ناامنی را در خانواده‎ها ایجاد می‎کنند، انجام بگیرد.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب: 429023
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *