۰

تقدیر فرمانده مرزبانی ناجا از دو پزشک متعهد مرزیار سیستان و بلوچستان

فرمانده مرزبانی ناجا از دو پزشک متعهد مرزیار سیستان و بلوچستان که در طرح‌های مردم‌یاری خدمات شایانی را به مرزنشینان ارائه کرده‌اند، قدردانی کرد.
تقدیر فرمانده مرزبانی ناجا از دو پزشک متعهد مرزیار سیستان و بلوچستان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سردار قاسم رضایی در دیدار با دو پزشک مرزیار سیستان و بلوچستان، گفت: تمام برکات زندگی و انقلاب گره خورده به خون شهدا است و این خون‌ها تداوم بخش حرکت عظیم اسلام در ایران اسلامی است به گونه‌ای که هم اکنون یادگار شهدا در لباس پزشک ادامه دهنده راه پدر است.
فرمانده مرزبانی ناجا افزود: انقلاب اسلامی از همان آغازین روزها استوار به آرمان شهدا بوده و در این زمینه نگاه بسیجی است که آن را به صورت مداوم به پیش می‌برد.
وی با اشاره به رشادت‌ها و خصوصیات مردم غیور سیستان و بلوچستان گفت: اگر مردم این استان در صحنه نبودند ما با بحران‌های سنگین امنیتی روبه‌رو بودیم و این حاصل نگاه جمهوری اسلامی به مردم شریف سیستان و بلوچستان است که بعد از انقلاب خدمات وافری در رفع محرومیت در این استان انجام داده است.
سردار رضایی گفت: سیستان و بلوچستان با وجود تمام محرومیت‌ها و مشکلات جزو مناطقی است که رتبه بالایی در همدلی و همراهی مردم با نظام دارد و می‌طلبد تمامی دستگاه‌ها و مردم در رفع محرومیت‌های این استان کمک کنند.
فرمانده مرزبانی ناجا از همه کسانی که در طرح‌های مردم‌یاری سیستان و بلوچستان مشارکت داشتند تقدیر کرد و گفت: کسانی که در این گونه اقدامات مشارکت دارند کاری بزرگ و خداپسندانه انجام داده‌اند که اجری عظیم نزد خداوند دارد.
سردار رضایی بیان کرد: دشمنان سعی دارند از محرومیت‌های سیستان و بلوچستان سوء استفاده کرده و به نظام و مردم ضربه وارد کنند اما فهم و بصیرت مردم این منطقه اجازه نمی‌دهد که این دشمنی استمرار داشته باشد.
گفتنی است، فرمانده مرزبانی ناجا در پایان این دیدار با تقدیم هدایایی از آنان تقدیر و دستور اعطاء حکم «مرزیار متعهد» را به سیده فاطمه بهاره میرکاظمی و سیما سرگلزایی دو پزشک دلسوز توسط معاونت نیروی انسانی مرزبانی ناجا صادر کرد.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب: 429463
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *