۰

اختصاص 21 میلیارد تومان اعتبار برای اتمام پروژه‌های ناتمام

مدیرکل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان از اختصاص 21 میلیارد تومان اعتبار به منظور اتمام پروژه‌های ناتمام گردشگری سیستان و بلوچستان خبر داد.
اختصاص 21 میلیارد تومان اعتبار برای اتمام پروژه‌های ناتمام
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، کامبیز مشتاق‌گوهری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در حوزه صنایع دستی تضمین ایجاد 12 هزار شغل و تخصیص نزدیک به 1200 میلیارد ریال در حوزه مشاغل مربوط به صنایع دستی نقش به سزایی در رفع مشکل بیکاری استان دارد.
وی با اشاره به برنامه‌های میراث فرهنگی در ایام نوروز گفت: برگزاری رویداد فرهنگی نوروزگاه در 3 شهرستان زابل، ایرانشهر و چابهار، رونمایی از سفره‌های هفت سین، نصب تابلوهای راهنمای آثار، آماده کردن موزه‌ها و فضای تاریخی راه‌اندازی کارگاه‌های مرمت آثار برای بازدید گردشگران در ایام نوروز از برنامه‌های میراث فرهنگی استان است.
گوهری از آمادگی این اداره کل در میزبانی شایسته از میهمانان نوروزی در راستای برنامه‌های ستاد اجرایی خدمات سفر خبر داد و گفت: در ایام نوروز امسال برنامه‌های مختلفی از سوی این نهاد برگزار می‌شود که یکی از آنها اجرای جشن نوروز با مشارکت کشورهای همسایه است.
وی اجرای طرح نوروز بازار در مسیرهای گردشگری استان، برگزاری جشنواره‌های محلی با اجرای گروه‌های موسیقی محلی، برگزاری همایش شاهنامه‌خوانی در کوه خواجه، برپایی نمایشگاه‌های گردشگری و صنایع دستی در 4 مسیر گردشگری استان را از دیگر برنامه‌های نوروز عنوان کرد.
انتهای پیام/ thvs
چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب: 429465
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *