۰
تفتان ما گزارش مي دهد؛

از توزيع كفش بين دانش آموزان روستاي معلم فداكار تا احداث مقبره براي حميدرضا گنگوزهي توسط گروه صنعتي ملي كشور

مديرعامل گروه صنعتي ملي و كفش ملي بين دانش آموزان روستاي معلم فداكار كفش توزيع و مبلغي را جهت احداث مقبره اي براي اين معلم در روستاي زادگاهش اهداء كرد.
به گزارش تفتان ما، 15 فروردین ماه بود که درس فداکاری بر تخته سیاه ایثار معلم بلوچ خاشی حک شد تا اسطوره ای تازه برای خاطرات ماندگار مردم خلق شود.
 
مديرعامل گروه صنعتي ملي و كفش ملي به همراه هيئتي به منظور ملاقات و دلجویی از خانواده حمیدرضا گنگوزهی، معلم فداکار خاشي، سفر كردند.
 
منوچهر صالحي مديرعامل مديرعامل گروه صنعتي ملي و كفش ملي در حاشيه اين ديدار در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار كرد: به دليل قدرداني از فداكاري و ايثارگري اين معلم فداكار ما به اين روستا سفر كرده ايم و از خانواده آن معلم فداكار ديدار و دلجويي كنيم.
 
وي با بيان اينكه گروه صنعتي ملي در نظر دارد امکانات مورد نیاز این خانواده را تا حد امکان شناسایی و رفع کند، افزود: به‌همین علت لازم بود از نزدیک با خانواده معلم فداکار شهرستان خاش و شرایط زندگی آنها آشنا شویم.
 
صالحي گفت: اين سفر از جانب وزير رفاه و همچنين مديرعامل صندوق بازنشستگي كشور برنامه ريزي شده بود تا كمك هاي مالي به خانواده معلم فداكار اهداء كنيم.
 

 
وي با اشاره به محروميت اين روستا، اذعان كرد: تعدادي كفش بين دانش آموزان اين روستا توزيع شد تا در خاطر آنها نام معلم فداكار ماندگار بماند و همواره به ياد ايثارگري و از خودگذشتگي اين معلم باشند.
 
مديرعامل مديرعامل گروه صنعتي ملي و كفش ملي با بيان اينكه معلم فداکار حمید رضا گنگوزهی، متعلق به روستا و یک شهر نیست، اظهار كرد: مبالغي جهت كمك به درمان فرزند اين معلم با توجه به بيماري وي و همچنين  احداث مقبره براي اين معلم فداكار اهداء شد تا نام وی به عنوان یک انسان فداکار همواره در اذهان عمومي ماندگار باشد و مقبره وي در اين روستا قرار بگيرد.
 
در این ملاقات، ضمن دیدار با پدر و برادر آن معلم فداكار؛ کمک های مالی و لوح تقدیر را به خانواده مرحوم گنگوزهی و شهنوازی، معلم همکار وی اهدا کرد.
 
همچنين ديدار با ورزشكاران و بازنشستگان آموزش و پرورش خاش از ديگر برنامه هاي سفر يك روزه مديرعامل مديرعامل گروه صنعتي ملي و كفش ملي به اين شهرستان بود.
 

 
به گزارش خبرنگار تفتان ما، همچنين در روزهاي گذشته هیئتی از سوی سيد جواد حسيني مدير كل  و فرهنگيان  خراسان رضوی به منظور ملاقات و دلجویی از خانواده حمیدرضا گنگوزهی، معلم فداکاری که در روستای مرزی «گزو» از توابع شهرستان خاش استان سیستان و بلوچستان، جان خود را برای حفاظت از دانش آموزان مدرسه از دست داد، اعزام شدند و محمد قاسمي از این خانواده برای تشرف به مشهد مقدس به میزبانی آموزش وپرورش خراسان رضوي دعوت كردند.
 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

انتهاي پيام/
شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب: 431218
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *