۰
امام جمعه موقت زاهدان:

دولتمردان خدمت صادقانه را سرلوحه کار خود قرار دهند

امام جمعه موقت زاهدان گفت: دولتمردان خدمت صادقانه و خالصانه را که از ویژگی‌های بازر شهیدان رجایی و باهنر بود را سرلوحه کار خود قرار دهند.
دولتمردان خدمت صادقانه را سرلوحه کار خود قرار دهند
به گزارش سرویس سیستان و بلوچستانتفتان ما،حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر دو عنصر ارزشمند و انقلابی بودند که علاوه بر خدمات بسیار ارزشمندی که قبل از انقلاب داشتند،بعد از پیروز انقلاب نیز چهره‌های موثری بودند که خون پاکشان عاملی برای رشد انقلاب و از بین بردن چهره نفاق در کشور بود.
امام جمعه موقت زاهدان افزود: امروز هر کس در هر مقام، جایگاه و لباسی که به نظام خدمت می‌کند باید شیوه و منش زندگی شهیدان رجایی و باهنر الگوی خود قرار دهد.
وی ادامه داد: دولتمردان خدمت صادقانه و خالصانه را که از ویژگی‌های بارز شهیدان رجایی و باهنر بود را سرلوحه کار خود قرار دهند.
* حمیدی بیان کرد: هفته دولت یادآور دو خدمتگزار و دو شخصیت برجسته‌ای است که در مدت کوتاه دوران خدمت خویش کارهای ارزشمند و ماندگاری را انجام دادند و هنوز جامعه و کشور شاهد آثار این خدمات بسیار ماندگار است.
وی اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی خدمات و دستاوردهای خوبی در این استان داشته و مسئولان باید آنها را در هفته دولت برای مردم بازگو کنند.
خطیب موقت نماز جمعه زاهدان عنوان کرد: دولت یازدهم در طول فعالیت خود خدمات گسترده‌ای را به مردم انجام داده و توانسته آثار مثبتی در زندگی مردم داشته باشد.
حمیدی تشریح کرد: دولت مبارزه با قاچاق کالا و واردات را ساماندهی کند تا تولید و صنعت در کشور جایگاه واقعی خود را بیابد و در توسعه اشتغال اثرگذار باشد.
امام جمعه موقت زاهدان، خدمات نظام جمهوری اسلامی و پیوند ملت و دولت را نشانه بارز همبستگی ملی در ایران اسلامی دانست و افزود: مردم ولی‌نعمتان ما هستند و هرچه برای این ملت شریف کار شود، باز هم کم است.
وی یادآور شد: پشتوانه مردمی، بزرگترین سرمایه دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود که این نظام را از دیگر دولت‌های جهان متمایز کرده است.
انتهای پیام/
 
شنبه ۶ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب: 434535
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *