۰
امام جمعه اهل سنت مسجد بلال شهرستان خاش:

قيام 17 شهريور نماد پايداري، استقامت و ايستادگي ملت ايران در مقابل استكبار جهاني بود

امام جمعه اهل سنت مسجد بلال شهرستان خاش گفت: قيام 17 شهريور نماد پايداري، استقامت و ايستادگي ملت ايران در مقابل استكبار جهاني و نقطه عطف مبارزات ملت ايران عليه رژيم منحوس شاه بود.
قيام 17 شهريور نماد پايداري، استقامت و ايستادگي ملت ايران در مقابل استكبار جهاني بود
مولوي يونس هاشمزهي در گفت و گو با خبرنگار  تفتان ما اظهار كرد: واقعه خونین 17 شهریور، نماد ایستادگی، بصيرت و بيداري ملت در مقابل ظلم، تاريكي و ستم بود.
 
وي با بيان اينكه قيام 17 شهريور از روزهاي بسيار مهم انقلاب است، تصريح كرد: اين قيام هديه اي از عالم غيب است تا نسل هاي جوان بدانند جمهوري اسلامي با چه جان نثاري هاي به پيروزي و موفقيت رسيده تا در حفظ و صيانت از انقلاب كوشا باشند.
 
مولوي هاشمزهي بيان كرد: قيام 17 شهريور براي ايران اسلامي نقطه عطفي است اما براي خاندان پهلوي نقطه ذلت و خاري است كه براي هميشه در تاريخ و اذهان ملت جاودانه و ماندگار خواهد شد.
 
وي گفت: 17 شهريور نقطه عطف مبارزات ملت ايران عليه رژيم منحوس شاه بود و كشتار مردم، انقلابيون و رهبران را در حركت خود مصمم تر ميكرد كه در اين خصوص امام راحل با رهبري مدبرانه و قوي خود نقشي مهم را ايفاء كرد و توانست دشمني ها را خنثي كند.
 
وي اظهار كرد: فرمایش امام راحل که فرمودند «17 شهریور تکرار عاشورا و میدان شهدا تکرار کربلا است» و کشتار بی‌رحمانه مردم بی‌دفاع توسط رژیم ددمنش پهلوی هرگز از یاد مردم شهید‌پرورمان نمی‌رود و اين واقعه گزارشگر جنایات ضدبشری رژیم شاهنشاهی است.
 
انتهاي پيام/
پنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۶
کد مطلب: 434713
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *