۰
امام جمعه موقت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

شعار "مرگ بر آمريكا" مرگ بر بدعهدي ها و بداخلاقي هاست/ امروز جامعه اسلامي براي تببين فتنه ها به عمارها و ياسرها نياز دارد

امام جمعه موقت شهرستان خاش گفت: شعار "مرگ بر آمريكا" مرگ بر بدعهدي ها و بداخلاقي هاست و اين شعار منطبق بر منطق ديني است و آمريكا و اسرائيل يزيديان زمان هستند.
شعار "مرگ بر آمريكا" مرگ بر بدعهدي ها و بداخلاقي هاست/ امروز جامعه اسلامي براي تببين فتنه ها به عمارها و ياسرها نياز دارد
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، حجت الاسلام محمدجواد رحماني در خطبه هاي اين هفته نمازجمعه شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: هرفردي كه مي خواهد از زندگي اين دنيا و آن دنيا لذت ببرد بايد تقواي الهي را پيشه كند و مومن فردي است كه ايمان به غيب دارد و از گناه دوري مي جويد.
 
وي با بيان اينكه مسئله مهم غيبت از گناهان بزرگ است و سبب ضايع شدن عبادات مي شود، تصريح كرد: تعلقات و وابستگي هاي به اين دنياي فاني و گذرا سبب افزايش فشار قبر و گرفتاري هاي آن دنيا خواهد شد.
 
حجت الاسلام رحماني با اشاره به روز فرهنگ عمومي، گفت: فرهنگ عمومي در حقيقت مجموعه و اجتماعي از رسوم و باورها و اعتقادات است كه در جهت براوردن نيازهاي بشر و انسان در زمينه هاي تاريخي، سياسي، مذهبي و غيره انجام مي شود و شوراي فرهنگ عمومي راهبردي و با هدف مشخص در شهرستان خاش به رياست امام جمعه برگزار مي شود.
 
وي با بيان اينكه ملت بيدار و هميشه در صحنه ايران اسلامي و شهرستان خاش مانند هرساله ديروز نيز به راهپيمايي 13 آبان آمدند، خاطرنشان كرد: سيزدهم آبان پرچم مردانگي، جوانمردي و استقامت را برافراشته كرده و نشان مي دهد كه ملت غيور و بيدار ايران اسلامي هرگز زير بار ذلت و ننگ نمي روند.
 
امام جمعه موقت شهرستان خاش افزود: استكبار جهاني همواره به دنبال توطئه و نيرنگ عليه جمهوري اسلامي است و در برجام بدعهدي آمريكا كاملا مشخص شد و استكبار جهاني و درراس آن آمريكاي جنايتكار بايد بداند كه شعار مرگ برآمريكا هرگز حذف نخواهد شد و ملت با بصيرت ايران اسلامي هرگز زير بار ظلم و ستم آمريكا نخواهند رفت.
 
وي با اشاره به روز كيفيت در تقويم، بيان كرد: مسئولان بايد با توجه به شعار سال از توليدكنندگان داخلي حمايت كنند و زمينه افزايش كيفيت محصولاتشان را نيز فراهم كنند تا مردم تمايل خود را براي خريد اين اجناس بيشتر كنند.
 
حجت الاسلام رحماني به پياده روي عظيم و ميليوني اربعين اشاره كرد و گفت: بايد هرچه با شكوه تر و بهتر در اين راهپيمايي و حماسه حضور پيدا كنيم و با مشاركت گسترده خود به جهان ثابت كنيم كه عاشق امام حسين(ع) هستيم و با دشمنان اسلام نبرد مي كنيم.
 
وي با اشاره به روز كتاب و علم، خاطرنشان كرد: علم در حقيقت خدمت به مردم است اما كشورهاي غربي و اروپايي اين مسئله را وارونه جلوه مي دهند و از آن براي ضربه به انسان ها استفاده مي كنند و جهت حمله به ساير كشورها از علم استفاده مي كنند.
 
حجت الاسلام رحماني با اشاره به ديدار رهبر انقلاب با دانش آموزان به مناسبت 13 آبان، افزود: خيانت ها و جنايات فجيع و دردناك آمريكاي خائن در سال هاي 42، 32، 57 و  بعد از آن كامل روشن است و هرگز از اذهان ملت با بصيرت و بيدار ايران اسلامي پاك نخواهد شد.
 
وي گفت: مسئولان بايد سخنان رهبري در خصوص آمريكا را فصل الخطاب كارهاي خود قرار دهند و بدانند كه مذاكره با آمريكا هيچ دردي را دوا نمي كند و آمريكا با جنايات و كشتار زنان و كودكان بي گناه در دنيا براي خود آبرو باقي نگذاشته است.
 
حجت الاسلام رحماني به تبليغات نامزدهاي انتخاباتي آمريكا، اذعان كرد: اين تبليغات كانديدا درحقيقت چهره پليد و پهنهان آمريكا را براي جهانيان نشان داد و اعلام كرد اين كشور در درون خود ضعيف و پوسيده است و هرگز قابل اعتماد نيست.
 
وي اظهار كرد: كانديداهاي انتخاباتي در تبليغات و مناظرات خود هم ديگر را با لفظ هاي بسيار زشت و شرم آور نام مي برند كه با اين ادبيات چگونه مي تواند از دموكراسي حقوق بشر صحبت كنند و بايد براي اين كانديداها كه مي خواهند سكانداري يك كشور را در دست بگيرند تاسف خورد.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۸
کد مطلب: 435276
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *