۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

وحدت بين شيعه و سني خاري در چشم دشمنان نظام است/ نقض برجام بيانگر گرگ صفتي و بدعهدي آمريكاي جنايتكار است

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: وحدت بين شيعه و سني خاري در چشم دشمنان نظام است و ماهواره‌‌ها و شبکه‌های اجتماعی وحدت و اتحاد مسلمانان را نشانه رفته‌اند و مردم بايد در اين زمينه بيدار و با بصيرت باشند.
وحدت بين شيعه و سني خاري در چشم دشمنان نظام است/ نقض برجام بيانگر گرگ صفتي و بدعهدي آمريكاي جنايتكار است
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: تقوا و رستگاري بهترين توشه هر مومني است و انسان ها بايد مقام عاليه تقرب الهي را كسب كنند.
 
وي بيان كرد: انسان هاي نمازگزار بايد ترك محرمات و انجام واجبات را سرلوحه زندگي و كار خود قرار دهند تا به رستگاري و تقرب الي الله برسند.
 
مولوي شهنوازي با تبريك ولادت حضرت رسول اكرم(ص) و آغاز هفته وحدت، خاطرنشان كرد: وحدت و اتحاد در جامعه كنوني بسيار مهم و تاثيرگذاز است چرا كه استكبار جهاني و روباه پير همواره به دنبال ايجاد تفرقه و جدايي بين مسلمانان است و از اين طريق ميخواهد به اهداف شوم خود دست پيدا كند.
 
وي با تاكيد بر اينكه شيعه و سني بايكديگر برادر هستند، اذعان كرد: داعش و ساير گروه هاي تكفيري همواره به دنبال ايجاد جدايي و نفاق در جامعه هستند و مسلمانان را مي خواهند با پديده شوم و ننگين تكفير به جان يكديگر بياندازند و آسيب سنگين و بزرگي به وحدت مسلمانان بزنند.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: بايد همانگونه كه امام خميني(ره) معمار كبير انقلاب اسلامي خواستند ما وحدت كلمه و كلمه توحيد در جامعه را ايجاد كنيم و براي وحدت و اتحاد ميان فرق مختلف اسلامي تلاش و كوشش كنيم و به دشمن اجازه نفوذ به كشور را ندهيم.
 
وي با اشاره به تمديد مجدد تحريم هاي آمريكايي عليه ايران، خاطرنشان كرد: بعد از برجام نبايد آمريكا تحريم ها را تمديد مي كرد و استكبار جهاني با اين اقدام خود بار ديگر چهره پليد و زشت خود را به جهانيان نشان داد و ثابت كرد كه همواره بدعهدي قانون آمريكاست.
 
مولوي شهنوازي با بيان اينكه همواره همه پيش بيني هاي رهبر انقلاب در خصوص عدم اعتماد به آمريكاي جنايتكار و شيطان صفت براي مردم آشكار مي شود، گفت: مسئولان بايد همواره بيانات گوهربار رهبري را سرلوحه و سرمشق كاري خود قرار دهند و از ايشان اطاعت و فرمانبري كنند.
 
وي با اشاره به سالروز شهادت آيت الله دستغيب و شهيد تندگويان وروز حقوق بشر، تصريح كرد: مدعيان حقوق بشر همواره در مسائل مختلف و جنگ ها سكوت مي كنند و همانطوري كه هم اكنون در برابر جنگ هاي يمن، عراق، سوريه و غيره روزه سكوت گرفتند.
 
مولوي شهنوازي ادامه داد: از پروردگار متعال مي خواهيم تا هميشه ملت هاي مسلمان سوريه و عراق را بر متجاوزين و گروه هاي تكفيري همچون داعش پيروز كند و چهره زشت و پليد دشمنان را آشكار و نابود سازد.
 
وي با اشاره به برگزاري اجلاسيه جامعه مدرسين و علماي بلاد با هدف حوزه انقلابي، ادامه داد: در اين اجلاس مطالب بسياري مطرح شد و يكي از اين مطالب اين است كه بايد طلاب و روحانيون آموزه هاي ديني را به ساير كشورها منتقل كنند تا بر تعداد مسلمانان روز به روز افزوده شود.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با اشاره به پيام مقام معظم رهبري به بيست و پنجمين اجلاس نماز، اظهار كرد: يكي از حياتي ترين و بزرگترين راه هاي مبارزه با كج روي ها و مفاسد اقتصادي و سياسي اقامه و احياء نماز است كه طبق فرمايش رهبر انقلاب:" مسئولان و مردم و هم روحانیان را برای گسترش اقامه نماز سهم دارند".
 
انتهاي پيام/
جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب: 435575
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *