۰

ارتش یکی از ارکان پیروزی انقلاب بود/ انتخابات از آن یک سلیقه و جناح خاص نیست

امام جمعه زاهدان گفت: ارتش جمهوری اسلامی یکی از ارکان پیروزی انقلاب اسلامی بود و هم صدایی ارتش در راهپیمایی‌ها همراه با فرماندهان قدرتمند پا به پای بنیانگذار انقلاب لرزه بر تن رژیم شاه انداخت.
ارتش یکی از ارکان پیروزی انقلاب بود/ انتخابات از آن یک سلیقه و جناح خاص نیست
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان در مصلای قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوالی الهی، از متولیان برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در سطح استان قدردانی کرد.
امام جمعه زاهدان افزود: امسال تمام عوامل و متولیان مربوطه با همراهی و همدلی دست به دست هم دادند تا این مراسم معنوی به طور باشکوهی برگزار شود.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، از تلاش نیروهای نظامی، انتظامی، بسیج، سپاه، مسؤولان مساجد و صدا و سیما و مردم و سایر دستگاه‌های اجرایی برای همکاری در برگزاری مراسم اعتکاف قدردانی کرد.
وی با اشاره به استقبال فراوان جوانان، نوجوانان و سایر اقشار مردم نیز گفت: امسال به طوری استقبال زیاد بود که مساجد در نظر گرفته شده مشکل جا و مکان داشتند و معتکفین را به مساجد دیگر منتقل کردند.
سلیمانی گفت: سنت حسنه اعتکاف را پیامبر اسلام (ص) و امامان معصوم انجام می‌دادند و باید این عمل حسنه را برای تمام نسل‌ها گسترش داد تا چشم دشمنان در این دریایی بیکران معنویت کور شود.
خطیب نماز جمعه زاهدان با اشاره به 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی، گفت: ارتش جمهوری اسلامی یکی از ارکان پیروزی انقلاب اسلامی بود و هم صدایی ارتش در راهپیمایی‌ها همراه با فرماندهان قدرتمند پا به پای بنیانگذار انقلاب لرزه بر تن رژیم شاه انداخت.
انتخابات از آن یک سلیقه خاص و یک جناح خاص نیست
وی با اشاره به اینکه 34 روز تا برگزاری حماسه انتخابات فاصله داریم، افزود: با نزدیک شدن به دوازدهمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری باید سیاست‌های راهبردی رهبر معظم انقلاب متذکر شود.
سلیمانی با بیان اینکه رهبری معظم انقلاب نسبت به صیانت و سالم بودن انتخابات بسیار تاکید دارند، ادامه داد: هرگاه افرادی شعار‌هایی می‌دهند که انتخابات و آرای مردم را زیر سوال ببرند رهبری معظم نظام این شعارها را خنثی می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اضافه کرد: از سوی رهبر انقلاب انتخابات باید آزاد و کشور برای یک حزب خاص نباشد زیرا مملکت نه از آن اصولگراها و نه از آن اصلاح طلبان است بلکه از آن کل مملکت و مردم است.
وی با اشاره به اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی در بیانات خود در انتخابات 76 اینگونه گفتند که رهبر معظم انقلاب دوست دارند همه در انتخابات مشارکت داشته باشند، گفت: تا زمانی که خطوط قرمز انقلاب رعایت می‌شود همه موظف هستند به این خطوط احترام بگذارند اگر کسی در یک جناح خاصی رد صلاحیت شد باید به اصول نظام احترام بگذارد شاید مصلحت نظام در این باشد.
امام جمعه زاهدان افزود: انتخابات از آن یک سلیقه خاص و یک جناح خاص نیست باید حضور گسترده مردم در انتخابات را شاهد باشیم
رهبری معظم انقلاب حضور گسترده مردم در انتخابات را این گونه تعبیر کرد که پایه‌های نظام را قوی و چشم دشمنان اسلام به نظام را کور خواهد کرد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه رهبری معظم انقلاب همیشه دستگاه‌های اجرایی و شورای نگهبان را برای برگزاری انتخابات به موقع و در زمان مناسب راهنمایی کرده و آرای مردم را حق الناس مطرح کرده‌اند، گفت: دشمن تلاش دارد القا کند آرای مردم نابود می‌شود که امیدواریم با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای دشمنان نظام در رسیدن به اهداف خود ناکام بمانند.
سلیمانی با اشاره به شهادت پاسدار شهید روح‌الله عالی در منطقه کورین از توابع زاهدان نیز گفت: ایشان اسوه جوانمردی بودند.
انتهای پیام/فارس
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب: 437685
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *