۰

ارتش همصدا و همراه با مردم برای براندازی رژیم ستم شاهی به جنگ با دشمنان داخلی و خارجی برخاست

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: ارتش همصدا و همراه با مردم برای براندازی رژیم ستم شاهی به جنگ با دشمنان داخلی و خارجی برخواست که بسیار ارزشمند و ستودنی است.
ارتش همصدا و همراه با مردم برای براندازی رژیم ستم شاهی به جنگ با دشمنان داخلی و خارجی برخاست
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،آیت‌الله عباسعلی سلیمانی صبح امروز در مراسم گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی یکی از ارکان پیروزی انقلاب اسلامی بود.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: هم صدایی ارتش در راهپیمایی‌ها همراه با فرماندهان قدرتمند پا به پای بنیانگذار انقلاب لرزه بر تن رژیم شاه انداخت.
وی گفت: ارتش همصدا و همراه با مردم برای براندازی رژیم ستم شاهی به جنگ با دشمنان داخلی و خارجی برخواستند و بازوی توانمند نظام اسلامی شدند.

وی با اشاره به اینکه 29 فروردین یادگاری از امام راحل است گفت:  زمانی که فکرها بر انزوا و تجزیه ارتش بود امام با تمام این فکرها به مخالفت پرداخت و با ابقای مجدد ارتش و کمک به افزایش توانمندی‌های ارتش، 29 فروردین را در میان مردم به نمایش گذاشت تا هم مردم ارامش بیشتری داشته باشند و هم بر وحشت دشمنان انقلاب افزوده شود.
سلیمانی تصریح کرد: ارتش مجموعه نیازمندی‌های انقلاب اسلامی است و از این همگامی‌ها میتوان به رشادت ارتشیان در جنگ هشت ساله یاد کرد که چگونه با جان خود از کشور در مقابل دشمنان کوردل مبارزه کردند.
امام جمعه زاهدان گفت: ارتش در همان ابتدای رژیم طاغوتی با فرار از اردوگاه‌های نظامی رژیم منحوس پهلوی  و سرپیچی از دستورات فرماندهان شاهنشاهی، هم جهتی با مردم را به نمایش گذاشت.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان به فرمان پذیری فرماندهان ارتش اشاره کرد و افزود: امروز بعد از گذشت چهار دهه از عمر انقلاب هنوز فرمان پذیری فرماندهان ارتش را از فرمانده معظم کل قوا می‌بینیم که این بسیار مهم و کلیدی است.

 
انتهای پیام/فارس
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب: 437786
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *