۰

بهترین و توانمندترین جوانان برای خدمت در نیروی انتظامی انتخاب می‌شوند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بهترین و توانمندترین جوانان جهت خدمت در نیروی انتظامی انتخاب خواهند شد، گفت: سیستان و بلوچستان یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین استان‌های کشور است.
بهترین و توانمندترین جوانان برای خدمت در نیروی انتظامی انتخاب می‌شوند
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،سردار حسین رحیمی صبح امروز در جمع داوطلبان استخدامی نیروی انتظامی با بیان اینکه امیدوارم در همه امتحانات پیش رو اعم از امتحانات سخت زندگی، کار و آزمون پذیرش در ناجا موفق و پیروز شوید، اظهار داشت: در تمام جوامع بشری مهمترین و اساسی ترین وظیفه و تکلیف دولت ها و حاکمیت ها بحث برقراری نظم و امنیت در داخل کشور و حراست و حفاظت از حدود و ثغور کشور و مراقبت از آزادی های مختلف مردم و آرامش و آسایش شهروندان هر کشوری است.
وی تصریح کرد: خصوصی سازی در همه بخش های دولتی و در سازمان ها و شرکت های مختلف امکان پذیر خواهد بود اما در بخش امنیت و راجب این موضوع مهم و حساس بحث خصوصی سازی مطرح نمی شود و نخواهد شد.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به نوع کار و ماموریت کارکنان نیروی انتظامی بیان داشت: در بخش های مختلف امنیت که شامل امنیت بین المللی، منطقه ای و داخلی  می باشد، بالاترین جایگاه را امنیت داخلی دارد و تا زمانی که امنیت داخلی ایجاد نشود و از یک جایگاه والا و ارزشمندی برخوردار نباشد قطعا نمی توانیم در بخش امنیت بین المللی و منطقه ای حرفی برای گفتن داشته باشیم.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: امروز کشور عزیزمان ایران یکی از بازیگران اصلی منطقه ای و بین المللی است و در تغییر و تحولات منطقه بسیار نقش دارد و رسیدن به چنین جایگاهی به خاطر این است که ایران در منطقه خاورمیانه و در این جایگاهی که قرار دارد به یک جزیره امن ثابت تبدیل شده است.
سردار رحیمی افزود: دستگاه های مختلفی در بخش امنیت فعالیت و تلاش می کنند اما در بخش امنیت داخلی رکن اصلی برقرار کننده نظم و امنیت در کشور پلیس است.
وی خطاب به داوطلبان گفت: شما جوانان عزیز و برومندی که می خواهید وارد این سازمان مقدس شوید باید با نحوه فعالیت و نوع ماموریت و اهداف سازمان آشنایی داشته باشید تا بتوانید به عنوان یک سرباز خدمتگزار و تابع ولایت، نظم و امنیت را برقرار و در خدمت مردم باشید.
رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه امروز یکی از مقتدرترین، بهترین، جامع ترین و کامل ترین پلیس‌های دنیا، پلیس ایران است، افزود: پلیس ما از نقطه صفر مرزی تا قلب شهرها مسئولیت حفظ امنیت شهروندان را به عهده دارد و تحت امر فرمانده معظم کل قوا است و مقام معظم رهبری از نیروی انتظامی به عنوان نیروی عظیم انتظامی یاد می کند.  
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به تعداد 120 نوع ماموریت اصلی و فرعی برای نیروی انتظامی، ادامه داد: امروز پلیس به عنوان بازوی مسلح و توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی آن چنان توانمندی دارد که در جای جای این کشور ده ها تن مواد مخدر را کشف و صدها قاتل، شرور و قاچاقچی را دستگیر می کند و انواع و اقسام ماموریت های متعدد را به خوبی و با موفقیت انجام می دهد.
وی، استان سیستان و بلوچستان را یکی از مهمترین و حساس ترین استان های کشور بیان کرد و افزود: دشمنان از شروع انقلاب تا امروز به این استان چشم دوخته اند و با بحث های قومی و قبیله ای در پی به چالش کشیدن و برهم زدن امنیت این استان بوده اند که با جانفشانی 2 هزار شهید و تلاش و زحمات کارکنان نیروی انتظامی و مردم انقلابی نتوانسته اند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.
این مسؤول با اشاره به بومی گرایی و جذب جوانان غیور و رشید بومی، بیان داشت: امنیت در این استان باید به دست شما جوانان دلیر و رشید همین استان اداره شود و ما با این فکر و عقیده، شروع به جذب جوانان بومی شیعه و اهل سنت استان کرده ایم.
رحیمی با بیان اینکه بهترین و توانمندترین جوانان جهت خدمت در نیروی انتظامی انتخاب خواهند شد، خاطرنشان کرد: هر کدام از شما جوانان که جذب نیروی انتظامی می شوید باید خادم و خدمتگزار مردم باشید و در کنار هم با وحدت، همدلی و تلاش و کوشش باعث برقراری امنیت و آبادانی و رونق کشور عزیزمان شوید.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب: 440354
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *