۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

بايد در دولت دوازدهم زمینه تولید و ایجاد اشتغال در سيستان و بلوچستان فراهم شود/ خبرنگاران فرهنگ‌سازان جامعه هستند

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: بايد در دولت دوازدهم زمینه تولید و ایجاد اشتغال در سيستان و بلوچستان فراهم شود چرا كه مردم نسبت به اقتصاد و اشتغال نگران هستند.
بايد در دولت دوازدهم زمینه تولید و ایجاد اشتغال در سيستان و بلوچستان فراهم شود/ خبرنگاران فرهنگ‌سازان جامعه هستند
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: هرفردي كه مي خواهد از زندگي اين دنيا و آن دنيا لذت ببرد بايد تقواي الهي را پيشه كند و مومن فردي است كه ايمان به غيب دارد و از گناه دوري مي جويد.
 
وي با بيان اينكه مسئله مهم غيبت از گناهان بزرگ است و سبب ضايع شدن عبادات مي شود، تصريح كرد: تعلقات و وابستگي هاي به اين دنياي فاني و گذرا سبب افزايش فشار قبر و گرفتاري هاي آن دنيا خواهد شد.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به هفته سالگرد نهضت مشروطه، بيان كرد: آزادی در انتخابات از جمله پیامدهای مثبت انقلاب مشروطه  است و از سوي دیگر نابودی سلطه‌طلبی و توجه به فرهنگ و ارزش‌های خودی از جمله پیامدهای مثبت مورد توجه است که منجر به رخنه عناصر بیگانه شد.
 
وي با اشاره به مرسم تنفيذ رياست جمهوري، گفت: رفع مشکلات معیشتی مردم از خواسته‌ها و تذکرات رهبر معظم انقلاب  است و لازم است با دنیا تعامل منطقی داشته باشیم تا نگویند که ایران می‌خواهد منزوی باشد، ما با تمام دنیا روابط خواهیم داشت جز کسانی که متجاوز و آدم کش هستند.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش خاطرنشان كرد: قبل از پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامي ايران، مردم در مدیریت کشور نقشی نداشتند و تنها تماشاچی بودند و پس از انقلاب در انتخابات‌های مختلف شرکت کرده و خودشان در میدان حضور دارند و انتخابات با اراده و خواست مردم صورت می‌گیرد.
 
وي افزود: رهبری توصیه کردند که این مسوولیت امانت الهی است و فرمودند وقت ما کم است و کار فراوان و باید اولویت بندی نسبت به انجام امور صورت گیرد و این سخنان سفارشات مدیریتی و کلیدی از سوی رهبری بود.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به 21 مردادماه روز حمايت از صنايع كوچك، گفت: به پیروی از فرمان مقام معظم رهبري و در جهت تحقق شعار سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال باید به هر اندازه که توان داریم تلاش و از صنايع كوچك حمايت كنيم.
 
وي با اشاره به روز خبرنگار، اذعان كرد: خبرنگاران دارای شغل مهم، ارزشي و سخت هستند که مسئولیت انعکاس اخبار جامعه را با صراحت، درستی و تقوای الهی را بر عهده دارند.
 
مولوي شهنوازي با بيان اينكه رسانه ها پر مخاطب ترین نهاد جامعه هستند، اظهار كرد: نقش بی بدیل رسانه ها در مقابل توطئه ها و هجمه های رسانه های غربی ستودنی است و گسترش انقلاب و نظام اسلامی ایران در جهان حاصل فعالیت رسانه های متعهد است.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب: 440580
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *