۰
امام جمعه اهل سنت مسجد طوبی خاش:

توانمندی افراد باید معیار جذب نیروی انسانی باشد/ نیروی انسانی نخبه مهم‌ترین سرمایه هر جامعه است

امام جمعه اهل سنت مسجد طوبی و معاون مدرسه دینی دارالهدی اسماعیل آباد شهرستان خاش گفت: توانمندی افراد باید معیار جذب نیروی انسانی باشد و بدون شك توسعه هر جامعه بستگي به نيروي انساني دارد.
توانمندی افراد باید معیار جذب نیروی انسانی باشد/ نیروی انسانی نخبه مهم‌ترین سرمایه هر جامعه است
مولوي عبدالرشيد شهنوازي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با اشاره به ديدار فرماندهان و مسئولان قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) با فرمانده معظم کل قوا، اظهار كرد: رهبر انقلاب در اين ديدار فرمودند:" نسخه علاج‌بخش مشکلات بکارگیری نیروی انسانیِ توانا است" و لذا مهمترين و بالاترين سرمايه هر جامعه اي نيروهاي انساني ارزشمند است كه در بخش هاي مختلف كه مسائلي رخ مي دهد اين نيروهاي انساني هستند كه پاي كار بياييند و آن مشكل را حل كنند.
 
وي با بيان اينكه نبايد روابط و ضوابط در استخدامي ها فداي قانون شود، تصريح كرد: بايد تمامي دستگاه هاي اداري بر اساس قانون و عدالت آزمون استخدامي را برگزار كنند و بومي گزيني را ملاك قرار دهند.
 
مولوي شهنوازي با بيان اينكه جامعه دانشگاهي موثرترين عنصر در تربيت نيروي انساني است، گفت: بايد در اين خصوص دانشگاه ها مدارك و رشته هاي معتبر و با بازار كار زياد داشته باشند چرا كه مشاهده مي شود بسياري از افراد و جوانان مملكت بعد از اتمام درس با رشته هاي اشباح و تكميل شده هيچ شغلي در جامعه ندارند و اين به معضل بزرگي تبديل شده است.
 
وي بيان كرد: بدون شك ملت و مردمي كه با توليد علم، نيروي انسشاني متخصص تربيت كنند در جهان حرف نخست را خواهند زد و ملت به انواع تخصص‌ها درزمینهٔ های مختلف برای اداره کشور نیازمند هستند.
 
امام جمعه اهل سنت مسجد طوبی شهرستان خاش گفت: بدون ترديد دغدغه رهبر انقلاب بکار گیری نیروهای توانمند، پرتلاش، سختكوش، شجاع و توانا در ادارات است تا از ظرفیت و تخصص آنها استفاده شود.
 
وي با بيان اينكه بايد در ادارات از افراد متخصص، تحصيلكرده، انقلابي و جهادي بكارگيري شوند، ادامه داد: افرادي كه توانمندتر باشند كارايي بيشتري خواهند داشت و مي توانند پایه و ستون غلبه بر مشکلات باشند.
 
مولوي شهنوازي بيان كرد: دولتمردان بايد به سخنان رهبر انقلاب توجه كنند و از افرادي كه سالها با هزار شوق و ذوق درس خوانده و تخصص و مهارت یادگرفتند و بايد از این گونه نیروها در امورات کشور استفاده کنند چرا كه سخنان مقام معظم رهبري سرشار از حکمت است.
 
وي با بيان اينكه بايد قدر و منزلت نيروي انساني رعايت شود، اذعان كرد: نبايد به مسئله نيروي انساني و تربيت آن بي اهميت بود چرا كه اگر اينگونه باشد مطمئناً آن جامعه با ضربات بسياري مواجه خواهد شد.
 
مولوي شهنوازي اظهار كرد: بايد نيروهاي انساني توانمند در جامعه راه پيدا كنند و اين يكي از مهمترين دغدغه هاي رهبر انقلاب و همه مردم است.
 
انتهاي پيام/
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب: 441200
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *