۰
امام جمعه موقت اهل سنت مسجد طوبي خاش:

آتش به اختیار به معنای ایجاد بی نظمی و بی قانونی در جامعه نیست/ اين فرمان برای مقابله با فرهنگ غرب است

امام جمعه موقت اهل سنت مسجد طوبي و نماينده اداره اوقاف در امور اهل سنت شهرستان خاش گفت: آتش به اختیار به معنای ایجاد بی نظمی و بی قانونی در جامعه نیست و نبايد آتش به اختیار غلط تفسیر شود.
آتش به اختیار به معنای ایجاد بی نظمی و بی قانونی در جامعه نیست/ اين فرمان برای مقابله با فرهنگ غرب است
مولوي محمدانور شهنوازي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: واژه آتش به اختیار این نیست که در فضای جامعه تخریبها و توهین و بداخلاقی ها جایگزین ارزشها بشوند بلکه فضایی شکل بگیرد که در آن اتحاد و یکپارچگی و احترام مورد توجه و در اولویت است.
 
وي بيان كرد: مسیر فعالیتها از با محوریت وحدت و اخلاق اسلامی و تکریم انسانی باشد همه مشکلات و نارسائی ها از جامعه رخت برمی بندند.
 
مولوي شهنوازي تصريح كرد: مقام معظم رهبری اصطلاح آتش به اختیار را وارد ادبیات سیاسی کشور کردند که این، به معنای فتنه گری و ایجاد بی نظمی در جامعه نیست و معنای آن این است که مردم در همه جا از مسئولان جلوتر هستند و باید در صحنه حضور داشته باشند.
 
امام جمعه موقت اهل سنت مسجد طوبي شهرستان خاش اذعان كرد: آتش به اختیار عمل فرهنگی خودجوش است و با بی قانونی و هنجار شکنی در نظام اسلامی فاصله زیادی دارد.
 
نماينده اداره اوقاف در امور اهل سنت شهرستان خاش اظهار كرد: نظام اسلامی ایران بر پایه اسلام شکل گرفته لذا همه اقشار جامعه باید به ارزشهای والای اسلامی و انقلابی پایبند باشند.
 
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب: 439929
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *