۰
امام جمعه شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

مسلمانان در قبال نسل‌کشی میانمار قیام کنند/ عيد غدير خم از بزرگترين اعياد جهان است

امام جمعه شهرستان خاش گفت: مسلمانان در قبال نسل‌کشی میانمار قیام کنند و حمایت جریان استکبار و عروسک‌های دست‌آموز آنها کشتار مسلمانان میانمار را رقم زده است.
مسلمانان در قبال نسل‌کشی میانمار قیام کنند/ عيد غدير خم از بزرگترين اعياد جهان است
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، حجت الاسلام غلامرضا دهقان در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: رعايت تقواي الهي باعث رستگاري انسان در دنيا و اخرت مي شود و او را سعادتمند ميكند.
 
وي با بيان اينكه نمازگزاران بايد نظم و انضباط را در كراهاي روزمره خود رعايت كنند، گفت: همچنين نمازگزاران بايد در كارهاي خود عبادات و راز و نياز با معبود را سرلوحه كار خود قرار دهند چراكه برنامه‌ریزی مهم‌ترین کار هر انسان برای پیشبرد اهداف خویش است.
 
حجت الاسلام دهقان با تبريك عيد غدير خم، بيان كرد: عيد غدير از بزرگترين اعياد پروردگار متعال است و اين مسئله اهميت اين عيد را دوچندان مي كند و ضروري است كه همگان در بزرگداشت اين روز سعي و تلاش كنند.
 
وي تصريح كرد: بايد با راه اندازي کاروان شادی غدیر راهی برای تبیین واقعه غدیر ايجاد كنيم و این مهم در جامعه نهادینه شود.
 
امام جمعه شهرستان خاش گفت: راس واقعه غدير ولايت الله است چرا كه پروردگار متعال آفريدگار جهان است و تمامي ساختار موجودات عالم با خبر است.
 
وي بيان كرد: پروردگار متعال، پیامبران را فرستاده تا پیمان فطرت را از آنها بازستاند و خداوند در نهاد تمامي ما خوبی هایی تعبیه کرده که تلنگر را برای انجام دستورات فطری انبیاء می زنند.
 
رئيس شوراي فرهنگي عمومي شهرستان خاش خاطرنشان كرد: واقعه عظيم و بزرگ غدیر، روح ولایت علوی، جان بخش شریعت مقدسه، زنده کننده و نگه دارنده و استمرار بخش اسلام راستین است.
 
وي ادامه داد: عيد غدير خم به دليل تکمیل دین از اعیاد بسیار مهم است و لذا بايد سعي كنيم که فرهنگ ولایت که استمرار ولایت خدا، پیامبر و ائمه اطهار(ع) است به نسل جوان و نوجوان جامعه انتقال یابد.
 
حجت الاسلام دهقان با اشاره به كشتار وحشيانه و ددمنشانه مسلمانان مظلوم و بي دفاع در ميانمار، بيان كرد: بودائيان در ميانمار با كشتار و نسل كشي مسلمانان اوج ذلت و پستي خود را نشان دادند.
 
وي با بيان اينكه متاسفانه مثل هميشه سازمان هاي حقوق بشر در خصوص جنايات ميانمار هيچ واكنش و حمايتي نكردند، افزود: عدم حمايت از مردم مظلوم ميانمار سبب تعجب است که چرا جامعه بین المللی هیچ واکنش درخور و تاثیرگذار نشان نمی‌دهد.
 
وی اظهار كرد: سازمان ملل تا چه زمانی حقوق به اصطلاح بشر را در موزه نگهداری خواهد کرد اگر این حقوق برای بشر نوشته شده و قابلیت اجرا دارد چرا در مواردی که به ضرر ظالمان و جهانخواران است فلج می‌شود؟ چرا حقوق بشر در مورد مسلمانان هیچوقت اجرایی نمیشود؟
 
انتهاي پيام/
جمعه ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب: 441250
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *