۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش:

برنده جایزه صلح نوبل، در برابر قتل عام مسلمانان ميانمار سكوت كرده اند/ كشتار وحشيانه مردم ميانمار با چراغ سبز آمریکا و اسرائیل صورت می گیرد

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: مدعیان دروغین حقوق بشر و برنده جایزه صلح نوبل، در برابر قتل عام مسلمانان ميانمار سكوت كرده اند و چشمان خود را بر جنایت در ميانمار فرو بسته اند.
برنده جایزه صلح نوبل، در برابر قتل عام مسلمانان ميانمار سكوت كرده اند/ كشتار وحشيانه مردم ميانمار با چراغ سبز آمریکا و اسرائیل صورت می گیرد
مولوي محمدعلي شهنوازي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با اشاره به كشتار مسلمانان بي دفاع و مظلوم ميانمار توسط رژيم صهيونيستي، اظهار كرد: متاسفانه امروز بيشتر از همه بايد به عملكرد سازمان كنفرانس اسلامي تاسف خورد كه در برابر اين جنايات دردناك و غم انكيز سكوت كرده اند.
 
وي بيان كرد: اين سكوت مرگ بار نهادها و مجامع بين المللي در برابر جنايات دولت ميانمار بر عليه مسلمانان  برخلاف ادعاهای بشردوستانه آن ها است و این کشتارها در حالی انجام مي شود كه همين سازمان هاي مثلا حمايتي زماني از ظلم به یک حیوان که کار درستی نیست، فریادشان بلند می‌شود، اما در برابر کشتار این همه انسان سکوت کرده‌اند.
 
مولوي شهنوازي با بيان اينكه کشتار زنان و کودکان میانماری غیرقابل تحمل است، گفت: آمريكا و اسرائيل در مسئله كشتار مردم مظلوم و ميانمار نقش دارند و اين نشان از خاري و ذلت اين كشورهاي استكباري است كه هر كجا كه مي خواهند مردم بي گناه را به خاك و خون مي كشانند.
 
وي با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در جلسه خارج از فقه، تصريح كرد: مقام معظم رهبري در اين جلسه فرمودند:" مجری اين جنايات، دولت میانمار است و در رأس آن دولت نیز زنی بی‌رحم قرار دارد که برنده جایزه صلح نوبل بوده و با این اتفاقات، در واقع، مرگ جایزه صلح نوبل رقم خورد" و لذا مدعیان دروغین حقوق بشر و برنده جایزه نوبل صلح ( خانم سوچی رئیس جمهور کشور میانمار ) چشمان خود را بر این جنایت وحشتناک فرو بسته اند.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش بيان كرد: انسان هاي مدعي حقوق بشر و رهبران کشورهای مسلمانان و خادمان حرمین شریفین نیز ساکت هستند که باید این رویه را عوض کرده و در دفاع از مظلومان تلاش کنند و از خواب غفلت بیدار شوند و از خود در برابر کشتار مسلمانان بي گناه و مظلوم در میانمار عکس العملی نشان دهند.
 
وي با بيان اينكه استكبار جهاني به دنبال نسل‌کشی مسلمانان در جای‌جای جهان هستند تا به آرزوهای پلید خود دست یابند، افزود: بايد ضمن محکومیت این جنایت، وحدت و همدلی مسلمانان بيش از پيش حفظ شود و براي پيروزي مسلمانان و صلح ميان ملت ها دعا كرد.
 
مولوي شهنوازي  با بيان اينكه قتل عام میانمار با هیچ یک از اصول انسانی سازگار نیست، اذعان كرد: بايد همه آزادي خواهان جهان و كشورهاي مسلمان، فرياد و نداي مظلوميت و بي گناهي مسلمانان ميانمار را سر دهند.
 
وي با بيان اينكه بايد جمهوري اسلامي ايران نيز در مقابل جنايات ميانمار واكنش جدي نشان دهد، اظهار كرد: به زودي خون هزاران زن و مرد و پير و جوان مظلوم و گناه ميانمار دامن تروريست ها و اين جانيان و جاهلان را خواهد گرفت و آنان به زباله دان تاریخ انداخته خواهند شد.
 
انتهاي پيام/
چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب: 441314
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *