۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش:

سياست هاي نادرست ترامپ سبب ايجاد ناامني و جنگ در آمريكا شده است/ آمريكا برخلاف تبليغات رسانه هاي غربي، كشوري ناامن است

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: سياست هاي نادرست ترامپ سبب ايجاد ناامني و جنگ در آمريكا شده است و ناامني هاي كشور هاي منطقه، اينبار دامن خود آمريكا را گرفت.
سياست هاي نادرست ترامپ سبب ايجاد ناامني و جنگ در آمريكا شده است/  آمريكا برخلاف تبليغات رسانه هاي غربي، كشوري ناامن است
مولوي محمدعلي شهنوازي در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به حادثه تیراندازی در شهر لاس و گاس آمریکا و كشته و زخمي شدن صدها نفر در اين حادثه، اظهار كرد: ترامپ همواره اتباع چندكشور و به خصوص ايران اسلامي را بهانه ايجاد ناامني در داخل آمريكا مي دانست و از ورود اين كشورها به خاك آمريكا جلوگيري كرد حالا اما ناامني هاي داخل آمريكا از اتباع خود اين كشور هستند و سياست هاي نادرست و نامناسب ترامپ براي خود شهروندان اين كشور هم خطرساز شده است.
 
وي با بيان اينكه حوادث داخل آمريكا توسط خود اتباع و اهالي اين كشور انجام مي شود، گفت: ترامپ همواره در شعارهاي خود بر نبود ناامني داخل كشور آمريكا تاكيد مي كرد اما با رخ دادن حادثه لاس وگاس مشخص شد كه اين سخنان ترامپ پوچ و توخالي است.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به آيه"مکروا و مکر اللَّه واللَّه خیر الماکرین"، بيان كرد: آمريكا كه خود منشاء ناامني در كشورهاي منطقه بود حالا اين ناامني ها دامن خود اين كشور را نيز گرفته به گونه اي كه شهروندان نمي توانند از ترس جانشان از منازل بيرون بروند و جنگ رواني بسيار شديدي در اين كشور به راه افتاده كه مسئولان اين كشور را با معضل جدي روبه رو كرده است.
 
وي اذعان كرد: كشور آمريكا يك كشور فقير و گرسنه است و سياست هاي نادرست ترامپ نيز سبب شده تا مردم اين كشور به جان يكديگر بيافتند و هر روز شاهد كشتار بسيار زيادي در اين كشور باشند.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش اظهار كرد: منبع ناامنی ها در درون آمریکا و در بین آمریکاییان است و بر خلاف تبلیغات و اطلاعيه هاي غربي، كشور آمريكا بسيار ناامن است و شهروندان و مهاجران در اين كشور هرگز احساس آرامش و آسايش ندارند.
 
انتهاي پيام/
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۵۵
کد مطلب: 441575
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *