۰
امام جمعه شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

مردودین و فرصت‌طلبان فتنه 88 هر چه زودتر توبه كنند/ مُهر برجام خشک نشده سرقت اموال ایران اسلامي را شروع کردند

امام جمعه شهرستان خاش گفت: مردودین و فرصت‌طلبان فتنه 88 هر چه زودتر توبه كنند و مردم ايران اسلامي با انتخاب افرادي دلسوز و انقلابي اجازه فتنه هاي آينده را نخواهند داد.
مردودین و فرصت‌طلبان فتنه 88 هر چه زودتر توبه كنند/ مُهر برجام خشک نشده سرقت اموال ایران اسلامي را شروع کردند
به گزارش تفتان ما، حجت الاسلام محمدحسين ميري در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، ایجاد اختلاف بین کشورهای اسلامی را از اهداف استراتژیک استکبار جهانی دانست و اظهار کرد: دشمنان امت اسلامی تلاش دارند رابطه ایران اسلامی با همسایگان متشنّج باشد.
وی، اظهارات رئیس دولت ترکیه بر علیه ایران را در این راستا دانست و گفت: تهمت طایفه‌گری و قومی‌گرایی که رئیس دولت ترکیه به ایران زد، مناسب دولتی است که این روزها هر روز در درگیری با کردها تلفات می‌دهد یا تلفات می‌گیرد و پنج استان این کشور درگیر این معضل است و تبعیض بین ترکمن‌های شیعه و سنی در دفاع از ترکمن‌های عراق در برابر تروریست‌ها، مصداق بارز طایفه‌گری این کشور است، بنابراین در برابر قتل عام ترکمن‌های امرلی عراق ساکت ماند.
حجت الاسلام ميري با تقدیر و تشکر از مردم شهرستان خاش که در برنامه‌های یوم‌الله 9 دی امسال باشکوه‌تر از هر سال شرکت کردند، تصريح كرد: بار دیگر مردم با محکوم کردن فتنه 88 وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه ابراز کردند.
وی افزود: این تجمعات حماسه 9 دی در واقع هشدار و گویای این حقیقت است که فتنه‌‌گران و کسانی که باید در برابر فتنه موضع می‌گرفتند، نگرفتند و بدانند فتنه خطوط قرمز است.
خطیب جمعه شهرتسان خاش با اشاره به اینکه فتنه‌گران و حامیان آنان بدانند در این جامعه شایسته پذیرش هیچگونه مسئولیتی را ندارند، اضافه کرد: فتنه آمریکایی هنوز تمام نشده است.
وي با بیان اینکه استکبار برای دست یافتن به اهداف شوم خود مبنی بر ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برهه‌های مختلف بهانه‌های گوناگونی را مطرح می‌کرد، گفت: بعد از برجام نیز به بهانه‌های دیگر همان تحریم‌ها چه‌بسا بیشتر و شدیدتر اعمال می‌کند.
حجت الاسلام ميري با بیان اینکه مهم‌ترین راه برای مقابله با این تحریم‌ها طبق فرمایش مقام معظم رهبری نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی است، بیان كرد: نباید چشم یاری به دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی داشته باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن سالروز صدور دستور ضددینی کشف حجاب توسط رضا پهلوی قرار گرفته‌ایم، اذعان كرد: رضاخان و آتاتورک با تبعیت از آمریکا به دنبال این امر در کشورهایشان بودند.
حجت الاسلام ميري این سری اقدامات را از جمله توطئه‌های استعمارگران علیه ملت متدین و متعهد ما دانست و گفت: زنان، مادران و دختران کشور ما آن روز با وجودی سختی و مشقت فراوان، مقابل این قبیل وحشی‌‌گری‌ها ایستادگی کردند.
وي در بخش دیگری از سخنان خود به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در کنفرانس وحدت اسلامی اشاره کرد و اذعان كرد: فرمایشات ایشان در همه زمینه‌ها اعم از سیاسی، اقتصادی و فرهنگی همواره راهگشا بوده‌است.
حجت الاسلام ميري همچنین فرا رسیدن سالروز نامه‌نگاری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی (ره) به گورباچف را مورد اشاره قرار داد و اظهار كرد: این نامه به معنای واقعی کلمه از ابعاد سیاسی، استراتژیکی و روشنگرانه زیادی برخوردار بوده‌است.
انتهاي پيام/
جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب: 423399
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *