۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

ایران اسلامي هيچ نيازي به ارتباط با رژيم ظالم و جنايتكار آل سعود ندارد/ اعدام«شيخ نمر» توطئه نفاق و اختلاف شيعه و سني را بر ملا كرد

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: ایران اسلامي هيچ نيازي به ارتباط با رژيم ظالم و جنايتكار آل سعود ندارد و با اعدام شيخ نمر سبب تنزل اين رژيم شده است.
ایران اسلامي هيچ نيازي به ارتباط با رژيم ظالم و جنايتكار آل سعود ندارد/ اعدام«شيخ نمر» توطئه نفاق و اختلاف شيعه و سني را بر ملا كرد
به گزارش تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، اظهار كرد: شهادت آیت‌الله باقرالنمر اقدام اشتباهی بود که از سوی حكومت آل‌سعود جنایتکار رخ داد و حتی شاهد آن بودیم که دولت‌های غربی و حامی این رژیم نیز از این کار حمایت نکردند.
وی تصریح کرد: اعدام این مرد مبارز و آمر به معروف و ناهی از منکر در حقیقت سعودی‌ها را به سقوط نزدیک‌تر کرد.
مولوي شهنوازي گفت: شهادت آیت‌الله نمر باقرالنمر، رهبر شیعیان عربستان به دنیا خوی اسلام‌ستیزی و استکباری آل‌سعود را به خوبی نشان داد.
وي خاطرنشان كرد: حکام عربستان به هیچ عنوان براساس عقل، عمل نمی‌کنند بلکه عملکرد فعلی آنان به دلیل وضعیت بحرانی است که در آن قرار گرفته‌اند و با توجه به اینکه کنترل اوضاع از دست آنان خارج شده است، نمی‌توانند وضعیت را کنترل کنند.
مولوي شهنوازي گفت: اگر حکام عربستان دست به شهادت آیت‌الله نمر الباقرالنمر زدند برای این نیست که شهادت این عالم، وضعیت آنان را بهتر می‌کند بلکه به خاطر آن است که حاکم عربستان قادر به کنترل وضعیت نمی‌باشد.
وي با بیان اینکه ایران اسلامی نیازی به ارتباط با عربستان ندارد، اذعان كرد: نظام با اقتدار ایران اسلامی نیازی به ارتباط با آنها ندارد و یقیناً عربستان برای ارتباط با ایران اسلامی به التماس خواهد افتاد.
وی اقدام آل‌خبیث سعودی را انحراف افکار عمومی و جهانی از موضوع شهادت آیت‌الله النمر عنوان کرد و افزود: دولت عربستان با این رفتارها می‌خواهد اعدام آیت‌الله النمر را تحت شعاع قرار دهد و جنایات عربستان در منطقه برای خوش‌خدمتی به آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
مولوي شهنوازي به رهنمودهای مقام معظم رهبری در همایش ائمه کشور اشاره کرد و یادآور شد: یکی از نکته‌های رهبر معظم انقلاب در مورد جنگ فرهنگی تمام عیار دشمن علیه ملت ایران بود.
وي با بیان اینکه یکی از جایگاه‌های مهم مقابله با جنگ فرهنگی دشمن نماز جمعه است، اظهار کرد: نماز جمعه قرارگاهی مهم برای خنثی کردن هجمه فرهنگی دشمن محسوب می‌شود و با تبیین فرهنگ ناب اسلامی و شناخت ترفندهای فرهنگی دشمن می‌توان جامعه را به طرف مسیر صحیح اسلامی هدایت کرد.
مولوي شهنوازي با اشاره به موضوع نفوذ و لزوم افزایش آگاهی اقشار مردمی در این خصوص تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب جلوگیری از نفوذ افراد ناصالح در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری امری ضروری دانستند که هر فرد در صورت داشتن صلاحیت لازم و صالح بودن، باید به این مجلس راه یابد، و اگر کسی توانایی حضور در چنین مکانی نداشت، نباید اجازه حضور پیدا کند.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری موضوع نفوذ را در تمام رده‌ها خطرناک و قابل بررسی دانستند، بیان کرد: دو انتخابات پیش رو با توجه به جایگاه و اهمیتی که دارند بیش از سایر عرصه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.
امام جمعه اهل سنت خاش با توصیه همگان به تقوای الهی، گفت: حرکت در مسیر حقیقت و راستی بسیار ارزشمند است.
وی حرکت در مسیر خدا را حساس و لغزنده خواند و افزود: انواع امتحان‌ها و موانع در درون فرد و از خارج در این مسیر وجود دارد و تقوا دستگیره‌ای است که موجب می‌شود نلغزیم.
مولوي شهنوازي با بیان اینکه انسان‌ها باید به حق یکدیگر احترام بگذارند، اظهار كرد: بیش از تحریم‌ها قاچاق کالا به اقتصاد کشور آسیب می‌رساند و باید مراقبت داشته‌باشیم.
انتهاي پيام/
جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب: 423855
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *