۰
امام جمعه مسجد حنفاء شهرستان خاش :

روز قدس روز نابودي اسرائيل از صفحه روزگار است/ فلسطين مسئله اول جهان اسلام باقي مي ماند

امام جمعه اهل سنت مسجد حنفاء شهرستان خاش گفت: روز قدس روز نابودي اسرائيل از صفحه روزگار است و تمامي مسلمانان جهان براي نابودي اسرائيل دست به دست هم خواهند داد و تا نابودي كامل اين رژيم تلاش مي كنند.
روز قدس روز نابودي اسرائيل از صفحه روزگار است/ فلسطين مسئله اول جهان اسلام باقي مي ماند
مولوي عبدالستار حسين زهي در حاشيه راهپيمايي روز قدس شهرستان خاش در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: آخرين جمعه ماه رمضان با تدبير حكيمانه امام راحل بعنوان روز قدس نامگذاري شد كه اين مسئله مهم تنها مربوط به فلسطين نيست بلكه اين روز، روز اسلام است و بعنوان يك خيزش جهاني تبديل شده و امروز شاهد حضور مردم در نقاط مختلف جهان در حمایت از مظلوم هستیم.
 
وي با بيان اينكه روز قدس روز هشدار به اسرائيل است، گفت: همه ي جهانيان بدانند مسلمانان با يكديگر برادر و متحد هستند و نسبت به ظلم و ستمي كه بر آنها انجام شود سكوت نخواهند كرد و حق خود را از ظالمان خواهند گرفت.
 
مولوي حسين زهي با بيان اينكه امروز براي حمايت از ستمديدگان جهان اسلام به اين راهپيمايي آمده ام، تصريح كرد: روز قدس نماد آزادي خواهي و ظلم ستيري امت اسلام است تا با حضور گسترده خود عليه ظلم و بيداد پرچم عدالت و وحدت را در جهان برافراشته كنند و توان و قدرت خود را به رخ جهانيان عالم بكشند.
 
وي اذعان كرد: مردم شهرستان خاش امروز  همزمان با ساير جهانيان در اين راهپيمايي عظيم شركت كردند و برادري خود را نسبت به برادران ديني خود نشان دادند و روز قدس را تجلي و حياتي دوباره بخشيدند.
 
امام جمعه اهل سنت مسجد حنفاء شهرستان خاش با بیان اینکه روز قدس روز سرنوشت سازی برای جهان اسلام خواهد بود، اظهار كرد: همه ملت ایران باید در کنار دیگر مسلمانان در راهپیمایی این روز شرکت کنیم.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۱۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب: 433748
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *