۰
امام جمعه اهل سنت مسجد طوبی خاش:

سكوت در مقابل جنايت اسرائيل غاصب در حمله به مسجد‌الاقصي جائز نيست/ مسلمانان هرگز اجازه اشغال مسجدالاقصى را نمي دهند

امام جمعه اهل سنت مسجد طوبی و معاون مدرسه دینی دارالهدی اسماعیل آباد شهرستان خاش گفت: سكوت در مقابل جنايت اسرائيل غاصب در حمله به مسجد‌الاقصي جائز نيست و خشم مردم مسلمان در هتک حرمت مسجدالاقصی فروکش نخواهد كرد.
سكوت در مقابل جنايت اسرائيل غاصب در حمله به مسجد‌الاقصي جائز نيست/ مسلمانان هرگز اجازه اشغال مسجدالاقصى را نمي دهند
مولوي عبدالرشيد شهنوازي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با محكوميت هتك حرمت تروريست هاي جنايتكار به مسجد الاقصي، اظهار كرد: مسجد الاقصي نخستين قبله گاه مسلمانان از نظر سياسي بسيار اهميت دارد زيرا اين مسجد يكي از مساجد بزرگ اسلامي است.
 
وي با بيان اينكه ملت هاي مسلمان بايد با يكديگر وحدت و اتحاد داشته باشند، گفت: با اتحاد و وحدت و تمسک به گزینه مقاومت می توانیم بر دشمن صهیونیستی فائق آییم.
 
مولوي شهنوازي با بيان اينكه بايد همه مسسلمانان در يك صف واحد در كنار يكديگر قرار بگيرند، تصريح كرد: بايد با کنار گذاشتن اختلافات و جدايي ها به یاری برادران و فرزندان خود در فلسطین بپردازيم و ملت فلسطین هیچگاه مسجد الاقصی را رها نکرده و با وجود تمامي تهدیدها و اقدامات پست دشمن به حمایت از مسجد پرداخته و در این راه به شهادت می رسند.
 
وي بيان كرد: چهار مسجد در راس تمامي مساجد دنیا قرار گرفته اند كه  مسجد الحرام، مسجد الاقصی، مسجد النبی(ص) و مسجد کوفه از جمله مساجدی هستند که در میان مسلمانان از اهمیت زيادي برخوردار هستند و پروردگار متعال در قرآن مجيد در اين خصوص مي فرمايد:"سُبْحانَ الَّذي أَسْري بِعَبْدِهِ لَيْلاً مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرامِ إِلَي الْمَسْجِدِ الْأَقْصَي" لذا مسجد الاقصی، مسجد مقدسی است.
 
امام جمعه اهل سنت مسجد طوبی شهرستان خاش با بيان اينكه یکی از وظایف مهم مسلمان حمایت از مظلوم است، افزود: مردم فلسطین مظلوم، بي دفاع و بي گناه هستند كه کشور آنها توسط رژیم غاصب و ستمگر صيهونيستي اشغال شده است.
 
وي بيان كرد: حضرت محمد(ص) مي فرمايد:" کسی که فریاد مظلومی را بشنود حتی اگر آن فرد مظلوم غیر مسلمان باشد و از مسلمانان استمداد کمک کند و کسی پاسخ لبیک او را ندهد، مسلمان نیست" لذا بايد همه مسلمانان نسبت به اين مسئله مهم واكنش نشان دهند.
 
معاون مدرسه دینی دارالهدی اسماعیل آباد شهرستان خاش با بيان اينكه كشورهاي عربي در خصوص اقدامات مسجد الاقصي سكوت كردند، ادامه داد: مجامع جهانی بايد در مقابل این گونه تعرضات به حریم مسلمانان، سیاست انفعالی و بی تفاوتی را کنار بگذارند و موضع واحدی را اتخاذ کنند.
 
وي با بيان اينكه روز قدس نماد استکبار ستیزی و مبارزه با اشغالگری در دنیا است، اذعان كرد: تمامي آزادیخواهان عالم بايد بر ضد سیاست‌های اشغالگرانه کشورهای استعمارگر اعلام انزجار و نفرت كنند.
 
امام جمعه اهل سنت مسجد طوبي شهرستان خاش با بيان اينكه رژیم صهیونیستی از خشم ملتهای مسلمان در امان نخواهد ماند، اظهار كرد: رژیم صهیونیستی بايد بداند اينگونه اقدامات ظالمانه و ددمنشانه، قادر به فرونشاندن اعتراضات فلسطینیان در بیت المقدس نخواهد بود و بايد از این گونه اقدامات دست بردارد.
 
انتهاي پيام/
سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب: 440334
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *