۰
امام جمعه اهل سنت مسجد بلال خاش:

شهادت شهید حججی موجی از عزت را در کشور پدید آورد/ خون اين شهيد والامقام پیامی از جنس ایستادگی و مقاومت در مقابل مستکبران بود

امام جمعه اهل سنت مسجد بلال شهرستان خاش گفت: شهادت شهید حججی موجی از عزت را در کشور پدید آورد و اين شهيد والامقام مردانه ایستاد و مظلومانه شهید شد.
شهادت شهید حججی موجی از عزت را در کشور پدید آورد/ خون اين شهيد والامقام پیامی از جنس ایستادگی و مقاومت در مقابل مستکبران بود
مولوي يونس هاشمزهي در گفت و گو با خبرنگار  تفتان ما با بيان اينكه خون شهید محسن حججی پیامی از جنس ایستادگی و حراست از ارزش‌های انقلاب و نظام را برای همه جهانيان صادر شد، اظهار كرد: شهيد حججي توانست قلوب مردم را حتي در دورترين نقاط كشور به سمت خود جذب كند و اين شهيد متعلق به نسلي است كه رويدادهاي دفاع مقدس را نديده ولي آرمانگرايانه لحظات شهادت خود را در وصيت نامه اش ترسيم كرده است.
 
وي بيان كرد: شهيد حججي بسيجي، انقلابي و ولايتمدار بود كه با لبخندي بر لب و قيافه اي بشاش به استقبال شهادت رفت و در واقع ایستادگی در مقابل ظالمان، مستکبران و ترویج ارزش های ناب انقلاب مهمترین پیام خون اين شهيد والامقام بود.
 
مولوي هاشمزهي با بيان اينكه فرهنگ شهادت به معنای فرهنگ ایثار در راه خداست، تصريح كرد: در حقيقت فرهنگ شهادت، فرهنگ شجاعت است و بايد اين فرهنگ نسل به نسل و سينه به سينه منتقل شود.
 
وي خاطرنشان كرد: عزت و سربلندي كشور ايران پس از انقلاب شكوهمند ايران اسلامي به بركت خون شهيدان است و اين شهيدان، ايران اسلامي را در جهان نام‌آور کرده اند و در واقع شهادت دومین فرهنگی است که نجات بخش ارزش‌های انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان نظام است.
 
امام جمعه اهل سنت مسجد بلال شهرستان خاش گفت: شهید برای اجرای فرامين و دستورات مقام معظم رهبري از هیچ كوشش و تلاشی فروگذار نمی کرد و اين شهيد بزرگوار جهت تحقق خواسته های مقام معظم رهبري در خصوص مبارزه با جنگ نرم دشمنان، اقدام های خالصانه بسیاری را انجام داد که از جمله آن تلاش برای احیای فرهنگ کتابخوانی در میان مردم بود.
 
وي اذعان كرد: اگر می‌خواهیم روح شهداء و امام شهيدان از ما راضی و خشنود باشد و شهدا ما را مورد شفاعت خود قرار دهند باید راه دین، معنویت و ولایت فقیه را فراموش نکنیم.
 
وي با بيان اينكه شهید حججی در قالب اردوهای جهادی به کمک محرومان جامعه می شتافت و درحد توان از نیازمندان حمایت می کرد، اظهار كرد: در کنار همه ویژگی های مثال زدنی اين شهيد، ایمان کامل وی به پروردگار سبب شد تا او بتواند در صحنه ها و ميدان هاي سخت نبرد حضوری فعال داشته باشد.
 
انتهاي پيام/
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب: 440976
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *