۰
امام جمعه اهل سنت مسجد طوبی خاش:

امنيت پايدار سيستان و بلوچستان مديون زحمات سردار شهيد شوشتري است/ سردار شهيد شوشتري مدرسه كامل انسان سازي و فداكاري بود

امام جمعه اهل سنت مسجد طوبی و معاون مدرسه دینی دارالهدای اسماعیل آباد شهرستان خاش گفت: امنيت پايدار سيستان و بلوچستان مديون زحمات سردار شهيد شوشتري است و اين سردار شهيد، تمام عمر در حال خدمت به انقلاب و ارزش‌های اسلام بود.
امنيت پايدار سيستان و بلوچستان مديون زحمات سردار شهيد شوشتري است/ سردار شهيد شوشتري مدرسه كامل انسان سازي و فداكاري بود
مولوی عبدالرشید شهنوازی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما در طايفه شهنوازي، با بيان اينكه يكي از بزرگترين نعمت هاي دين مبين اسلام نعمت شهادت است، اظهار كرد: رشادت ها و فداكاري هاي شهداء در مقابل صبر و بردباري خانواده هاي آنان بسيار مهم و حائز اهميت است.
 
وي تصريح كرد: عزت و اقتداري كه ايران اسلامي دارد مرهون و مديون ايثارگري ها و فداكاري هاي شهداء و رزمندگان است و بايد ملت ايران همواره پشتیبان و پیرو ولایت فقیه باشند.
 
* شهدا، نام‌آوران تاریخ بشریت هستند
مولوي شهنوازي با بيان اينكه شهداء افرادي هستند كه به دليل رضاي خداوند در دفاع از حریم کشور و دین اسلام جان خود را فدا كردند، گفت: شهدا، نام‌آوران تاریخ بشریت هستند و شهدا با جان‌فشانی در راه خدا بزرگ‌ترین پیام آزادی را در تاریخ بشریت ثبت کردند.
 
وي خاطرنشان كرد: جایگاه شهید در دنیا برای همه آحاد و قشرهای جامعه دارای احترام بالای است و خط قرمزکشور ما شهداءهستند و در بهشت همراه پیامبران و انبیاءدر بهترین نعمتهای خداوند قرار دارند.
 
معاون مدرسه دینی دارالهدای اسماعیل آباد شهرستان خاش گفت: تنها خاطره ای که از ذهن مردم این استان پاک نمی شود زحمات و جانفشاني هاي سردار بزرگ مرد شهید شوشتری است.
 
* شهید شوشتری خدمتهای زیادی براي مردم انجام دادند
وي ادامه داد: شهید شوشتری خدمتهای زیادی براي مردم انجام دادند و فراتر از رسالتش به مردم اين استان خدمت كرد و در دو مسئله اقتصاد و فرهنگ اقدامات بي نظيري در اين استان انجام دادند.
 
این مدرس حوزه علمیه خاطرنشان كرد: شهید شوشتری فرشته ای از جنس خاک بود که همه استان و همه کشور ميشناسندند و  به تمام هموطنان کشور خدمت کرد برای امنیت کشور فوق العاده خدمت کرد و به آرزويش شهادت رسید و به جمع دوستان شهیدش پیوست.
 

 
وي با اشاره به خاطره اي از شهيد شوشتري، بيان كرد: سال 88زمانی که فتنه گران روی آوردند تا در این استان وحدت و امنیت را برهم بزنند با انتحاری های که در مساجد و مکان عمومی انجام دادند چهره این استان را خدشه دار کردند و در اين سال بنده معاون و ناظم حوزه علمیه دارالهدای اسماعیل بودم.
 
مولوي شهنوازي ادامه داد: از شماره اي تماس گرفته شده و از من در خصوص موضوعي سوال كردند و خواستار احضار به آن مكان شدم ولي بنده با سردار خوبيار شهنوازي تماس گرفتم و سردار با سردار شهيد شوشتري تماس گرفتند.
 
وي گفت: سردار خوبيار گفتند كه سردار شوشتري گفتند شما به آن شهرستان سفر نكنيد و بگذاريد من بعد از اينكه از جلسه شهرستان پيشين بازگردم به منزلتان مي آييم و اين موضوع را حل ميكنم و من خیلی خوشحال شدم تا اینکه ساعاتی نگذشت و خبری ناگواری آوردند كه در پيشين انتحاري شده و سردار شوشتري شهيد شدند.
 
مولوي شهنوازي افزود: با شنیدن این موضوع واقعاً همه متعجب و ناراحت شدیم و خیلی دردناک بود و حتی فرزندم هنوز هم می گوید باباجان منتظرم تا شهید شوشتری را ببینم اما خداوند او را دوست داشت ولایق بود که شهید شدند و به لقاءالله پیوستند.
 
* شهید شوشتری یکی از بزرگترین شهدای وحدت این استان بود
مدیر مجتمع دینی فرهنگی طوبی اظهار كرد: شهید شوشتری یکی از بزرگترین شهدای وحدت این استان هستند و امنیتی که داریم به برکت خون شهداست و ما مدیون خون شهداء هستیم آنان خالصانه خدمت کردند و با شهادت که آرزوی سردار شوشتری بود از میان ما رفت و به برکت وجود شهید شوشتری همه ما رشد کردیم در تمام عرصه های اجتماعی و سیاسی و اقتصادی استان و الان اگر راحتی داریم به برکت وجود شهید شوشتری است.
 
انتهاي پيام/
پنجشنبه ۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب: 434911
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *