۰

نوجوانان تاثیرگذارترین قشر جامعه‌اند/ والدین با کودکان خود برای اقامه نماز در مسجد حضور یابند

امام جمعه شهرستان خاش گفت: نوجوانان تاثیرگذارترین قشر جامعه‌اند و باید برای نسل آينده كشور که با ارزش‌ترین و تاثیرگذار‌ترین اقشار جامعه هستند، هر کاری که از دستمان برآید انجام دهيم و از آن ها حمايت كنيم.
نوجوانان تاثیرگذارترین قشر جامعه‌اند/ والدین با کودکان خود برای اقامه نماز در مسجد حضور یابند
به گزارش تفتان ما، حجت الاسلام غلامرضا دهقان در حاشيه بازديد از جامعه القرآن كودكان به مناسبت هفته كودك و نوجوان،  در گفت و گو با خبرنگار ما با بيان اينكه مسئولان بايد به کودکان و نوجوانان هرچه بيشتر توجه كنند، اظهار كرد: آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قبال شناساندن انقلاب به کودکان و نوجوانان این مرز و بوم و در واقع نسل سوم انقلاب وظایف خطیر تری برعهده دارند.
 
وي با بيان اينكه بايد در تربيت نسل آينده بسيار كوشا باشيم، تصريح كرد: ایران اسلامی متعلق به این کودکان و نوجوانان است و ادبیات کودک و نوجوان مسئله ای است که باید بر آن تاکید و توجه ویژه ای داشت.
 
حجت الاسلام دهقان با اشاره به فرمايشات رهبري در خصوص اهميت نسل آينده، گفت: بايد برای نسل آينده كشور که با ارزش‌ترین و تاثیرگذار‌ترین اقشار جامعه هستند، هر کاری که از دستمان برآید انجام دهيم.
 
وي بيان كرد: بايد نويسندگان و مربيان كه با كودكان در ارتباط هستند به گونه اي برنامه ریزی کنند تا کودک و نوجوان از هجمه های فرهنگی دشمن به دور بماند و لا به لای آنها غرق نشود.
 
امام جمعه شهرستان خاش اظهار كرد: مربیان دارای پاداش معنوی هستند، زيرا در راستای ارتقای علمی، فرهنگی و تحصیلی کودکان و نوجوانان بویژه در پرورش معنویات کودکان نقش بسزا ایفا می‌کنند و بايد نهادهای دست‌اندرکاردر حوزه كودك و نوجوان برنامه‌های مناسبی را كودكان و نوجوانان تدارک ببینند.
 

.

.

.

 
انتهاي پيام/
سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب: 440042
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *