۰
امام جمعه اهل سنت مسجد الخليل خاش:

موضوع مهم فلسطین راهبرد اصلی اسلام است

امام جمعه اهل سنت مسجد الخليل خاش گفت: مضوع مهم فلسطین راهبرد اصلی اسلام است و روز قدس با آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران گره عمیقی خورده است.
موضوع مهم فلسطین راهبرد اصلی اسلام است
مولوي عثمان قلندرزهي در حاشيه راهپيمايي روز جهاني قدس در شهرستان خاش در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بيان اينكه روز جهاني قدس روزي است كه ملت ايران از ستمديدگان و مردم بي دفاع فلسطين حمايت مي كنند، اظهار كرد: ملت ايران مسئله مهم آزادي فلسطين و قدس را از چنگال غاصبان و رژيم صهيونيستي سرمشق و سرلوحه كار خود قرار مي دهند و همه ساله روز قدس با شعارهاي خود خشم و نفرت خويش را از ستمكاران اعلام مي كنند.
 
وي بيان كرد:‌ روز قدس هويت اسلامي و ديني مسلمانان است و اين روز با تدبير و دورانديشي امام راحل نامگذاري شده است که با آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران گره عمیقی خورده است.
 
مولوي قلندرزهي گفت: ملت ايران اسلامي همواره در مراحل مختلف نظام به ثابت كرده اند كه حامي مظلومان هستند و با حضور خود در راهپيمايي امروز مشت محكمي بر دهان استكبار و ايادي آنان زدند.
 
وي اظهار كرد: دشمنان جهان اسلام قصد كمرنگ كردن و يا اصلا برگزار نشدن اين راهپيمايي را دارند اما هر ساله مردم ايران اسلامي در هر شرايطي چه برف و باران و چه گرما و سرما حضوري پرشور و دشمن شكن دارند و اين خود خط بطلاني بر خواسته هاي دشمنان است.
 
انتهای پیام/
جمعه ۱۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۶
کد مطلب: 433757
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *